2013年6月20日 星期四

坐月媽媽要知道的事情

哈哈﹗又開返 "我的懷孕旅程" 出來寫,不過今次我不是懷孕,只是想講下 "坐月媽媽" 要知道,其實都應該知道,但又未必做好的事﹗

相信好多媽媽都會聽過,坐月的時候唔好冷親﹗不過我兩次都 "中招",兩次都是因為個囡有黃胆,要帶佢地返醫院的時候出事的﹗

先講大頭妹個次,比較少事,只是 "吹親個膀頭" (醫院冷氣大),但自始之後,每次吹冷氣,個膀頭就會痛﹗我終於明白老人家所講的 "唔好冷親膀頭/ 膝頭" 是什麼意思﹗所以坐月媽媽出街真是最好 "包實" 自己,最起碼包好條頸﹗

到小丸子個次就大件事,我完全知自己幾時出事,就是等醫生報告,餵媽媽奶的時候﹗之後燒到 102度,燒足一個星期唔退燒,最後要去檢血,都找不出是什麼原因,只可以講一句 "邊個叫你坐月冷親﹗"。

誰不知原來仲有 "後遺症",唔知大家仲記唔記得,我新年之後不停病?﹗之後我去睇中醫,中醫話原來同我坐月時冷親有關﹗其實我都半信半疑,所以等多幾個月先出呢篇BLOG,結果證實...真有其事﹗

話 說新年之後病得好甘,之後都是反反覆覆,好似每個月都要病一次先安樂,朋友就介紹我去睇中醫。醫師同我把完脈之後,話我身體差得不得了,五臟六腑好似 "瞓晒覺",問我坐月的時候點解唔調理好身體。之後我講起我坐月的時候病過,醫師話所以我依家成日病囉,而且每次病的時候,都是岩岩有月經的時候,醫師話 因為女人有月經的時候 (定之前),就是體溫最低,身體最弱的時候,坐月時病個次的菌就會 "走返出嚟"﹗佢講完之後又好似係,我新年個次病的病徵,同我坐月個次是 "一模一樣" ﹗又是超高燒 (40度以上),燒一個星期唔退燒﹗之後幾個月,次次月經就流鼻涕 (作感冒),所以真是唔到我唔信﹗

食了 2個月中藥,無再反反覆覆病,不過到月經遲大到﹗醫師話原因是缺乏運動,同疲倦﹗上次遲了 2星期,醫生叫我做下運動,第2日朝早 20分鐘起身做運動,下午我姨媽就找上門啦﹗不過我好懶,之後又無繼續,因為醫師話一定要是 "帶氧運動",我真是好懶跑步,依家就當同大頭妹去公園,自己追下個囡當做運動,哈哈哈,希望都有效啦﹗今個月 "準時" 啦﹗希望覆多一次診就 "畢業" 啦﹗日日食中藥,真是好肉赤呀﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...