2013年6月23日 星期日

小丸子14個月

哈哈哈,又唔記得寫小丸子的成長誌﹗其實不是偏心,不過真是太忙,有 2個小朋友的時間好難分配。
14個月啦﹗今個月26.6磅,大頭妹都係得27.2磅,唔知下個月會唔會追過家姐啦﹗不過似乎都係遲早的事﹗
食野方面: 同上個月無咩分別﹗仍然未叫工人姐姐mark返個 time table (我真是好失敗)﹗
TIME TABLE (我的指示): 7:00 早奶; 10:00 早餐 (麵包/ 芝士/ 生果); 12:00 午餐; 4:00 下午奶; 6:00 晚餐; 8:00 呃2 啖
飯/ 生果; 10:00 睡前奶﹗

講野方面: 終於學識咗叫婆婆,仲係唔識叫姨姨,但阿姨有野食的時候,佢就識叫阿姨﹗最常講的係 DADA (工人姐姐),一唔見咗工人姐姐,就大叫DADA。又成日講打打 (呢個囡成日喊打喊殺,仲真係會打人)﹗依家有時想去洗手間會講 SHU SHU。
行為方面: 今個月係PLAYGROUP學識咗 "鞠躬" (THANK YOU ),叫佢自己丟垃圾,同去完街放返好鞋仔都識做。暫時都未認人/ 認地方﹗

活動方面: 今個月算識得自己行啦﹗
最 近放工返屋企,如果時間同天氣許可,我都盡量帶大頭妹去下公園玩一陣,今個星期仲帶埋小丸子,因為覺得成日留低佢一個係屋企好慘﹗佢依家見我返屋企,同家 姐換衫,自己會 9秒9行去門口,如果家姐開咗鞋櫃,佢仲識去攞自己對鞋 "自己著" (當然著唔到啦,不過真係認得自己對鞋,唔會攞咗家姐個對)﹗


係KIDSQUARE LEARNING CENTRE第 2堂 PLAYGROUP的相:

每次係 MISS HO手上接野都要同MISS HO鞠躬,之後我地返屋企都要佢繼續做,依家已經學識咗,但當然未去到自動自覺啦﹗


坐定定都係學習的一環﹗


有人發難啦﹗﹗﹗

我發現小丸子都幾鍾意做勞作/ 畫畫﹗


次次做勞作都好開心﹗

係PLAYGROUP都要自己丟垃圾架﹗不過呢樣係屋企我就一向都有要佢做,所以上次丟埋我個IPHONE囉﹗

仲要自己搬櫈,當然唔係真搬啦﹗

搬枱﹗我覺得幾好,可以訓練合作性﹗


豪邁丸﹗



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...