2014年11月12日 星期三

大頭妹小丸子 x bossini Snoopy 聯乘系列﹗


 多謝 bossini PR姐姐送上11月新出的 bossini Snoopy 聯乘系列﹗今次bossini Snoopy 系列有別以往 bossini 簡約 style,色彩好繽紛,令人一見到就覺得好開心﹗原來是注入咗 "韓國校園風"﹗仲可以輕易襯出家庭裝,岩晒我呢個家庭裝控﹗價錢好親民,小朋友長袖 TEE $120,衛衣 $180,連身裙 $250,大人的都是大約 $150 - $250。

Halloween 當日已經收到架啦﹗ 不過由於今次 "陣容" 強大,用了多少少時間先影齊收到的靚衫﹗我同阿旺各有 1件衛衣,另外大頭女同小丸子就各有 2件,不過佢地一齊著 110碼,其實都無分架啦﹗
 
首先請大頭妹同小丸子示範第一套﹗
小丸子:SNOOPY 長袖印花 T恤$120
大頭妹: SNOOPY印花連身裙 $250

衛衣連身裙最大的好處就是方便,去公園﹑飲茶﹑行街,一笠就搞掂,而且衛衣料比較耐用,洗完好少會變形,我地媽媽都非常在意呢點﹗

咁多件之中,以款式來講,我最鍾意小丸子的一件﹗夠晒 COLOURFUL,襯條 RAINBOW LEGGING,非常搶眼﹗
 

HAHAHAH...扭抱中

另一日啦﹗襯返家庭裝出席朋友的小朋友生日會﹗



去 PARTY 襯返條 TUTU,又好靚啦﹗

女裝 SNOOPY 印花衛衣 $250

我個件仲有紅色的﹗不過我覺得都係黑色岩我多啲,顯得我好瘦呢﹗

男裝 SNOOPY 印花衛衣 $200,黑白 MONO TONE,男士唔洗怕太 CARTOON FEEL啦﹗

女裝有件差不多嘅,可以做情侶裝﹗

另一日啦﹗是日...大頭妹耍脾氣...唔比我影﹗

相反小丸子好合作﹗

笑晒口咁﹗

小丸子: SNOOPY 印花衛衣 $180

簡簡單單襯條牛仔褲已經好醒神啦﹗

見到阿妹影得咁開心,大頭妹忍不住又話都係影啦喎﹗仲擺返個 SNOOPY 狗仔 POST﹗

大頭妹: SNOOPY 印花衛衣 $250



星期六天氣忽然轉冷,外面加返件 bossini happy light down 背心,就岩岩好啦﹗

【Find the Snoopy】有獎遊戲
貪玩嘅Snoopy唔知去咗邊,令到Charlie Brown好擔心,大家可唔可以幫幫手搵吓Snoopy呀?
即刻Click http://bit.ly/1uF0EEC 玩遊戲,喺不同嘅地圖上尋找Snoopy蹤影!仲可以參加抽獎,有機會贏走禮品豐富嘅bossni Snoopy精美禮盒 (價值超過$1,400)!

另外今次 bossini x Snoopy 仲踩入家品部,出埋床單添呀﹗喜歡 Snoopy 的,千祈唔好錯過啦﹗
http://shop.bossini.com/wcsstore/Bossini/images/tc/20131031/starbucks_tc_1000x420.jpg


大家 like 咗我地個 Facebook page未呀?未就快啲 like啦﹗ 


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...