2014年11月19日 星期三

Sogo Thankful Week 敗家誌

老實講...自從生咗大頭妹同小丸子之後,真是買少咗好多野比自己,通常都是買比 2個囡多﹗以前 SOGO THANKFUL WEEK,我一定好瘋狂﹗衫褲鞋襪﹑碗碟煲﹑毛巾...等等...都唔會放過﹗不過我都有好幾年無去過 THANKFUL WEEK,好似今年先開始去返﹗

其實今次我都是 "搖控" 大頭姨姨幫我買﹗哈哈...講下我買咗啲咩先﹗

上次 THANKFUL WEEK 買咗個長柄大 SIZE,今次買短柄大 SIZE,其實年年的 DISCOUNT都是一樣,正價 8折,有咩顏色就要睇下彩數,我上次 5月去,可能去得遲,得返 3隻麻麻地的色,今次 THANKFUL WEEK 一開始就去,有好多色啦﹗當然...都是上季的色啦﹗同埋長青色深藍﹑黑...個啲係無 DISCOUNT嘅﹗

隻紫色會比較接近上圖,芥辣黃...MY FAVOURITE﹗

隻黃色小鴨子比小丸子打爆咗﹗買返個新的麼天輪 $650﹗
個麼天輪真是可以轉的,連張櫈都可以郁﹗我同大頭姨姨講的時候,阿旺係旁邊聽以為我地講中環個麼天輪要 $650/ 轉,然後我地仲要話好抵...聽到佢一頭霧水﹗

呢啲係大頭姨姨架啦﹗
全年最抵架啦﹗我地年年呢個時候都入貨﹗

呢條真是勁抵 $490...平真是 2個CHARMS都買唔到﹗淨係呢 2個 CHARMS加埋都 OVER $650﹗

以下是阿旺的﹗
$800

佢一次過買咗 9條底底囉﹗到底佢有幾多個 PAT PAT呢?﹗佢仲自己話自己是九屁狐﹗一次過買 $1350底底...佢好有錢頂啦﹗

最後...要嗌返句好耐都無嗌過的 "敗家萬歲﹑敗家萬歲﹑敗家萬歲﹗"。

大家 like咗我地個 page未呀?﹗未就快啲 like 啦﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...