2014年11月4日 星期二

小蜜蜂第一次賣旗@20141018


 2014年 10月 18日 (星期六)

點解最近我啲 blog 咁慢嘅?﹗有啲拖拖下都 "爛尾",不過呢篇真是一定要寫,因為是大頭妹第一次賣旗,仲有小丸子﹗一定要記低﹗

大頭妹今年 K2 參加咗學校的 "小蜜蜂",第一個月就即刻有活動,就是親子賣旗啦﹗試過賣獎券,又試過探訪套房家庭,今次試下賣旗﹗其實我中學時期都經常賣旗,我覺得是一個非常好的活動,所以都幫大頭妹報名參加﹗可以訓練 "膽量",要大聲同有禮貌咁同人打招呼,同叫人買旗,對於怕羞的我,其實都幾有難度﹗不過其實我最想做的義工活動是探訪老人院,之後一直想參加,不過仲未有時間去聽咗個講座先﹗

著上小蜜蜂的制服好醒目呢﹗

前一晚不停掙扎帶唔帶埋小丸子,最後都是帶﹗

估唔到佢又幾幫得手,因為佢夠大聲,都有叫下人 "買支旗吖",仲識得貼貼紙...仲要貼得快過大頭妹,HEHEHE...見唔見佢一早將啲旗貼晒係自己個肚,又一手拎幾張,所以一有人入錢,佢就即刻貼,大頭妹仲要慢慢搣,結果...

結果...2個因為爭入錢﹑同貼貼紙的問題嗌交,爸爸要拉佢地埋一邊訓話﹗大頭妹話明明自己先係小蜜蜂,係佢賣旗,但妹妹就貼晒佢啲貼紙,佢無份貼﹗

大頭妹仍然唔係好明點解有人會唔買,所以如果有人話唔買,走咗去,佢就會好唔開心﹗囡呀囡,世界唔係你想像咁簡單,有人需要幫忙,其他人有能力就會幫,會就當然好,唔會都唔應該覺得其他人有問題,每個人有每個人自己的原因,總之我地自己有能力,就盡量做。




大家 like 咗我地個 page未呀?﹗未就快啲 like 啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...