2014年11月28日 星期五

產品試用:『心膚吸 Infra』遠紅外線保暖內衣 


下個星期就開始轉啦﹗大家預備好禦寒衣物未呀?﹗ 岩岩就收到雞仔嘜 PR姐姐送來的『心膚吸 Infra』遠紅外線保暖內衣,真是時間岩岩好﹗

今次雞仔嘜新推出的『心膚吸 Infra』遠紅外線保暖內衣,採用來自日本的革命性 micro 色拉姆ATM透過遠紅外線反射人體熱能,全面為身體保持溫度,更可促進血液循環更加加入保濕成份氨基酸成份,有助舒緩皮膚乾燥,岩晒秋冬天濕度偏低的時間著﹗另外,仲經過防靜電加工,減低穿著衣服時,發出霹靂啪拉的靜電,真是好貼心的設計。特別適合戶內憩息、郊遊野餐、遠足、登山時穿著﹗  

講咗咁耐,等我同阿旺示範一下先﹗

今次阿旺揀了藍色,另外仲有灰色的,阿旺的是 m size﹗


設計好貼身,最近阿旺因為功課壓力,瘦咗 5磅,如果唔係...佢一家唔會比我影佢個 body 近鏡﹗

我就揀咗灰色,另外仲有紫色,我的是 s size﹗

灰色會比較易作打底著,有時我冬天都會著短袖 tee,入面著返件保暖內衣當打底﹗

阿旺的是圓領,我的是 V領﹗

今次的 『心膚吸 Infra』遠紅外線保暖內衣比較厚身,相信都要 around 15-6度先可以著,質地好滑,設計都好貼身,就算當打底著,外面再著 tee,都唔會太庸腫﹗

售價 : 男裝圓領長袖內衣 $458;女裝圓領長袖內衣 $438
(產品由雞仔嘜提供)

關於雞仔嘜 - 最好的.給家人
雞仔嘜是為每個人打造貼心內衣的香港品牌。 雞仔嘜以待家人的心,去對待每位顧客,承諾用卓越的品質、舒適的穿著感,及以簡約的設計,令每個人感受到如同擁抱般的溫暖親切感。

雞仔嘜1953年創辦,品牌以豐衣足食的願景,並本著點點關懷與創意,由創辦至今開發出不同的産品,由防縮、防蛀的輕暖羊毛內衣,到排汗與保暖兼備的「心膚吸」智能保暖內衣。儘管品牌形象亦不斷革新,雞仔嘜始終貫徹精細優良的工藝及質量始終不變,是家庭成員及摯友親朋互相傳達溫馨愛意的工具。

幾經革新兌變的雞仔嘜,屢獲殊榮,2012年,中華廠商會選爲「香港名牌十年成就」獎;2009-2013年,連續5年獲選為「全港最多人選購的保暖內衣」,産品與品牌備受肯定。現時,雞仔嘜分店遍佈全港,合共26間門市及以19個百貨專櫃。


查詢熱線: 2423 8831
網址: http://www.chicks.com.hk
Facebook: http://www.facebook.com/hkchicks

大家 like咗我地個 page未呀?﹗未就快啲 like 啦﹗
















沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...