2014年11月5日 星期三

Tempo 全新抗菌倍護紙巾 (殺滅99%流感病毒及細菌)


我地一家都無打 "流感針",因為我自己都好怕打針,2個囡又好怕打針,打咗又唔係 100%,所以都是唔打﹗不過唔打流感針,都仲有好多方法預防流感嘅,例如食下維化命C增強體抗力,又或者從衛生入手啦﹗﹗﹗

今次有好野要介紹,我自己覺得真是好岩依家呢個流感高峰期用,就是 TEMPO 新出的抗菌倍護紙巾,佢能夠殺滅 99%流感病毒及細菌 (包括豬流感﹑禽流感)﹗小朋友出街成日週圍摸,用抗菌紙巾就最岩啦﹗今次仲有齊乾﹑濕紙巾﹗﹗﹗依家已經係我手袋必備,用來出街食飯前同 2個囡抹手﹗出完公園/ GAME CENTRE,又抹下手﹗佢最好就是可以抹手同面,一般酒精洗手液,只可以用係手﹗

多謝 PR姐姐送來的禮物﹗有 3大包紙巾,仲有 12包濕紙巾,今次有排用啦﹗

連個外盒都好靚﹗

殺滅 99%流感病毒及細菌 (包括豬流感﹑禽流感)﹗仲要是 TEMPO 出品,品質一定有保證啦﹗最 SURPRISE是佢嘅香味,竟然是 "淡香水" 味﹗

依家 2個囡大個咗,有時都唔想帶住大大包 BB濕紙巾出街,呢包細細地,10片裝就岩岩好啦﹗

小朋友唔知點解都好鍾意玩紙巾...佢地又企上去,又坐上去...好彩是 TEMPO﹗

點可以少咗小丸子架﹗

大家 like咗我地個 page未呀?﹗未就快啲 like 啦﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...