2014年11月25日 星期二

小丸子K1大作戰 - 第2回



2014年11月22日 (星期二)

今次幫小丸子報考東區以外的 K1,今日面試的一間,是我報 4間學校最遠的一間,是中西區好受女孩子家長歡迎的學校,都是我最心儀的學校之一。面試前都有問下之前的面試模式,不過今年又唔同晒啦﹗

10:30面試,我地 9:00出門口以為有好多時間,結果我地只是 10:15 去到學校,時間岩岩好,一去到見到門口排晒長龍,真是好誇張﹗首先就去交 form,要對出世紙正副本﹑地址証明正副本﹑領洗紙正副本 (如有)﹑銀行入數紙正本...我覺得完全是考家長有冇交帶...哈哈哈﹗之後就由一位家長帶小朋友入學校面試,本來想叫爸爸帶,可惜因為我在場,小丸子攬住我唔放,咁唯有我入去啦﹗其實因為我個人好緊張,所以諗住爸爸負責 interview﹗

入到去都要等好耐,先排隊等了大約 30分鐘,之後去到另一層有得坐低等,又等了 30分鐘,其間我唯有不停同小丸子玩,等佢唔好覺得悶,學校又好靚,又有好多設施,小丸子不停想出去 playground 玩。最後差不多 12:00先入課室 interview﹗真是完全考小朋友的耐性﹗

第 1 part 是 group in,一組 3個小朋友,考做動作,老師播音樂,叫小朋友做動作,包括: 拍手﹑舉高手再收返埋﹑踏步﹑音樂停的時候要停止動作,小丸子全部做晒﹗之後老師同小朋友玩傳 ball,問小朋友知唔知 ball 係咩 (小丸子有答),之後就開始傳球,小丸子都有做,跟住就埋枱 interview啦﹗

第 2 part是一開始是基本問題,問叫咩名,幾多歲,小丸子都有答,不過唔係好大聲,好彩老師都有聽到。之後就開始問問題啦﹗第一條是打開一本書的一頁,問小丸子書入面的公仔做咩 (玩玩具),小丸子答唔到,本書爛咗少少,佢不停指住爛個一忽話爛咗呀﹗之後老師轉問圖中一樣物件係咩,今次小丸子有答啦 (波波),老師再問小丸子鍾意咩玩具,小丸子話鍾意 "bear bear熊",老師問我係唔係,我話佢係有一隻 bear bear熊攬住瞓,之後小丸子話佢有 2隻。第 2條問題是拼圖,拼返 1個圓形,4個方形,小丸子好快就拼好啦﹗最後就問顏色...oh...又問顏色...第一次問綠色,小丸子話藍色,第 2次問藍色,最後問紅色,之後 2次小丸子就答岩啦﹗

最後老師問我小丸子的優點...我唔預老師會問我問題...忽然啞咗...我話佢活潑好動,仲有好開心﹗hahahhaah...老公話...咁你係唔係即係同老師講...佢 "百厭" (=活潑好動)...oh...一時真是唔識答,而且我一停,老師已經同我講 bye bye。最後叫小丸子拍好張櫈就完啦﹗

12月22日就有結果啦﹗希望會有好消息啦﹗


出發時好活潑精靈架﹗

返屋企都好開心﹗

大家 like咗我地個 page未呀?﹗未就快啲 like 啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...