2015年3月31日 星期二

「彤人秘」映氣墊BB SPF50+ PA+++


 每次收到化妝品的試用都特別開心 (笑...貪靚嘛)﹗今次收到的是韓國名百年高麗蔘品牌《正官庄》,旗下的護膚品 「彤人秘」的BB Cushion﹗HAHAH...其實最近找我試 "粉底",真是最好不過﹗因為之前出暗瘡,仲有暗瘡印未退,用來試粉底的遮瑕度,真是...最適合不過...(哭)﹗

其實今次彤人秘是首度登陸港 (呀...之前買到的都是水貨啦,行貨有信心保証嘛)﹗彤人秘的代言人是有 "韓國第一美人" 之稱的金喜善,相信大家都識﹗


今次試用的產品: BB CushionNo. 21亮米色及No. 23深米色選擇﹗我試的是No. 21﹗

售價︰HK$430 / 18g X 2包含替換裝。為起都是 $215,都算合理﹗


話明是正官庄旗下的護膚化妝品,成份有紅蔘精華是常識吧﹗彤人秘 BB Cushion, 加入珍貴的6年根紅蔘紅蔘精油和紅蔘津液為皮膚內外賦予健康的光澤,展現水潤彈性﹗另外,含有紅蔘瑩光粉™ 和賦活素,細膩地遮蓋細紋和毛孔,展現光滑、乾淨的肌膚﹗

試用報告來了﹗註: 由於想比大家睇清楚個效果,所以全部相都無 "加工" 的﹗都是用 iphone 前鏡影的﹗

呢個係化晒妝,上 1-2層粉的效果 (有暗瘡印位置上 2層,但沒有特別用遮瑕膏)﹗我用的是 21色,我覺得顏色都自然,所以都沒有特別偏白的情況,起初怕韓國的粉底會偏白 (韓國女生比香港女生白嘛)﹗不過如果是自己買,我會選 No. 23,深少少有 "小顏" 效果嘛﹗

其實我自己是第一次用 BB Cushion (之前上化妝班試用過一次),一用真是明白想化韓式妝容,真是一定要用韓國化妝品,佢個種 "光澤感" 真是其他歐美日本品牌沒有的﹗


我不是用開 BB Cushion,唔記得要印一印個黑眼圈﹗

其實我覺得遮瑕度都ok,但同時都唔會覺得太厚﹗


再深入少少比大家睇下個遮瑕效果﹗
完全 "素顏" 的狀態﹗左邊面的暗瘡印比較嚴重﹗

上完一層彤人秘 BB Cushion﹗

再用綿花棒點少少BB Cushion,點上有需要的地方﹗

其實都可以遮得 7788,佢本身唔算十分厚身,有咁嘅遮瑕度得已經滿意﹗

總括來講,效果好貼 (阿旺講的),遮瑕效果熟中度 coverage,適合唔太多瑕疵的女生﹗

銷售點: 旺角亞皆老街8號朗豪坊L2Beauty Avenue (Shop no. BA216)

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...