2015年3月23日 星期一

春天湯水: 節瓜准山茨實蓮子螺頭瘦肉湯 (附食譜)


成日話要留住男人個心,就先要留住男人個胃,所以我一向都好努力煮飯,不過自從有咗 2個囡之後,就更加多咗個理由要煮好啲,健康啲﹗﹗﹗一向我都好重視湯水,一星期最少 2次﹗星期三一次簡單的滾湯,星期六一次老火湯﹗有時一星期再加一次糖水潤一潤﹗

今次要介紹的是節瓜准山茨實蓮子螺頭瘦肉湯,其實仲有赤小豆同薏米,春天天氣濕,要飲返啲去濕的湯水﹗呢個湯非常之有效,一星期飲一次就己經OK﹗我今次仲用咗超級大螺頭,買回來冰的時候一隻有一個男人權頭大小,我係北角一間專賣海味的鋪頭買,行咗 3次先買到,其實第 3次去的時候老闆都係話無貨,叫我過 2日再去,我話我已經第 3次去的時候,佢先話其實仲有 4隻留比熟客,賣比我先,4大隻螺好似 $280,我覺得都OK,平時買 1盒有好多隻細的,洗餐飽,然後一煲湯要落幾隻,其實條數都係差唔多,但呢隻螺頭煲出嚟的湯,真是特別甜﹗﹗﹗

出完水都仲有咁大隻﹗煲一次用一隻就OK架啦 (4-5人份量)﹗一次過飛晒水,然後冰返佢,用的時候一解凍就用得﹗


節瓜准山茨實蓮子螺頭瘦肉湯
材料:
節瓜 3條
准山 5-6片
茨實 2湯匙
蓮子 2湯匙 
赤小豆 2湯匙
薏米 2湯匙
無花果 3粒
蜜棗 2粒
大螺頭 1隻
瘦肉 $40

做法:
1. 瘦肉飛水備用,藥材洗淨,浸30分鐘。
2. 煲滾  3公升水,將所有材料放入,大火煲滾之後用小火煲 1.5 -2小時。
3. 下鹽調味。

*其實可以唔落螺頭,就咁簡單落赤小豆﹑生熟薏米﹑瘦肉﹑節瓜/ 冬瓜,滾下湯都OK架﹗

 大家 LIKE 咗我個 FACEBOOK PAGE未呀?﹗未就快啲 LIKE啦﹗




沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...