2015年4月23日 星期四

和式晚餐@20150327


3月中奶奶去日本旅行,買咗啲魚生同手信上我地屋屋,原本應該是我地上老爺奶奶家,不過因為我 2個寶貝,星期二﹑四﹑五,放學都有興趣班,走唔開,唯有要奶奶就我地啦﹗

配合返魚生同三文魚籽,我放工快快手去 AEON 買多幾款刺身﹑牛扒﹑仲有整壽司的材料,之後就返屋企預備晚餐啦﹗

我的拿手壽司卷﹗

阿旺牛扒

冷麵是最簡單的,買現成的冷麵汁,幾分鐘就食得。OH...寫 blog 先記得應承幫奶奶買,仲未買﹗個日是因為我生大粒痱滋食唔到飯,整個冷麵比自己食﹗

今次小丸子發達啦﹗佢勁鍾意食三文魚籽架﹗平時去元氣,一坐低就會問我可唔可以拎,佢今次一坐低真是打算成碟食﹗﹗﹗

蟹腳好好味﹗

以下都是我係 AEON 買的啦﹗

魚是奶奶係東京帶返嚟...真是新鮮啲﹗蝦是 AEON的,$10/隻,阿旺話都好味﹗


HAHAH..我自己砌一碗魚生飯比阿旺同阿旺的哥哥食﹗驚佢地男仕唔夠飽﹗

 大家 LIKE咗我地個 FACEBOOK PAGE未呀?未就快啲 LIKE啦﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...