2015年4月9日 星期四

要考小學嗎?﹗

踏入 K2 下學期,身邊的媽媽開始傾下小朋友考小學的事,但其實我仍然十五十六。如果得一個,就唔洗諗,但有 2個,2個一齊讀 6年私/直小,條數真是好 "襟計"。

唔好講太貴學費的,太貴學費的已經不會考慮,我 TARGET 的私小都要 $3000幾一個月,只計學費同大頭妹依家讀幼稚園都差不多,即是其實都應付到,不過加埋興趣班﹑校車﹑午餐﹑雜費,條數分分鐘接近 $10000/月,真是貴過供層樓﹗而且到阿妹都升小呢?﹗依家就話小丸子讀有學劵幼稚園,明年 K1開始有學劵,本來以為可以輕鬆啲,但如果比大頭妹讀私小,即是輕鬆一年,又辛苦過﹗

最理想就當然是自行收生就入到我地的第一志願啦,所以同阿旺商量過, 我地只會報 3間港島區私小,都是有聯繫中學,咁如果大頭妹真是咁叻考到,就比佢讀,要知道要考都唔一定考到...應該話都幾難考到。考唔到,就大抽獎,我唔會要佢考 10間 20間,考到考到為止﹗

以下就是我 target 的三間,其實希望都唔大,heheheh...一定仲難入過用 20分入我地的第1志願﹗

ST. CLARE'S PRIMARY SCHOOL 
http://scps.edu.hk
報名日期: 9月1日至10月3日 (參考上年)
學費: $31,600

香港真光小學
http://www.tlmshkps.edu.hk
報名日期: 8月1日
學費: $37,740

嘉諾撒聖心小學 (私立部)
http://shcsps.edu.hk
報名日期: 9月1日至10月31日 (參考上年) 
學費: $33,000

以上 3間都有自己幼稚園,想以 "外校生" 考入...應該都無希望,不過無希望,又唔可以唔做,最少大頭妹如果大個問我,我都可以答佢,我有帶過佢考,佢自己考唔到之嘛﹗hhahahaha...好無賴的媽媽...講笑啫...只是唔想最後自己後悔,連試都無試就放棄,所以明知機會微都要考囉﹗

6 則留言:

  1. 我當年和你諗法一樣,一個就話可選私校或直資,兩個就唔洗諗!其實,以我經驗來講,我兩個女讀官小都幾好,唔洗學費係好好的,讀小學有好多開資是諗不到的,我當年大女間幼稚園,本來有直上小學,考到了都不敢讀,我唔想一個讀私小,一個讀政府小學,佢地大咗話我不公平!我覺得官小、津小都有好多好學校,最緊要反而是將來去邊間中學緊要,我見我好多朋友,小朋友讀直資也不是特別出色,到考中學時,也要選返直資中學,這是我個人意見吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. yes...2個一齊讀私小真係好貴,萬一家姐考到,阿妹考唔到,又係另一個問題﹗

      刪除
  2. 補充一句,我當年一間私小、直資都冇考,除了自己幼稚園直上果間小學,我費事直係考到,自己心大心細,哈哈!

    回覆刪除
  3. 有兩個真係多一份考慮,如果家姐入了官/津校,妹妹就不用再考,基本上可以直升,唔駛再煩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀﹗所以希望自行就收啦﹗咁就唔洗煩﹗

      刪除
  4. 去年我跟您有同樣經歷, 最後為大女選了津校, 除了學費x2問題, 最重要是考慮到女兒的性格。她本身性格很樂天,大無畏,中中等等就好開心;她不善於競爭的人。如果入讀受歡迎的私校或直資,她應會容易跟其他同學比下去。唸津校,收生較平均,她讀得好開心!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...