2015年4月15日 星期三

蘇太山珍素菇醬


其實...真是有少少唔好意思﹗我新年前就已經收到由 GREEN MONDAY送來的 【蘇太名醬】架啦﹗今次收到的是 【蘇太山珍素菇醬】,配合返素食的主題,我都整返個忌廉蘑菇長通粉﹗




蘑菇忌廉汁意粉 (4人份量):
240 尖頭通粉

蘑菇忌廉汁:
乾牛肝菌 20 150毫升水浸泡

雞髀菇 200 切片 
白菌 100 切片 
蒜頭 2瓣, 剁碎 
乾葱 1切碎

乾百里香 半茶匙
marsala 2湯匙
雞粉 半茶匙 

淡忌廉 200毫升
油浸番茄乾 4片,切粗粒 
意大利番茜 1湯匙,切碎
 

做法:
1. Lagostina 壓力煲內燒熱 2湯匙橄欖油,小火爆香乾葱。加入雞髀菇及白菌用中火同炒至微黃,拌入蒜茸。 加入牛肝菌及灒酒,煮至差不多乾透。
2. 加入牛肝菌水及雞粉,鎖上蓋後用中火煮10分鐘,自壓力指示器升起計。
打開蓋,拌入尖頭通粉,留意要有足夠水份蓋過所有材料。鎖上蓋後自壓力指示器升起計5
鐘。
3. 打開蓋,把通粉拌勻,再留意是否有需要加入更多水。鎖上蓋後自壓力指示器升起再計5鐘。
4. 開蓋後加入淡忌廉及太陽番茄乾,調味及拌入番茜碎。 趁熱立即進食,可伴以帕爾馬芝士碎。

其實呢個我成日都有整架啦﹗今次加埋【蘇太山珍素菇醬】試下,真是好好味,佢有一種咸香,加埋入長通粉食,令菇味更加香濃,即時有 5星級酒店的水準﹗阿旺話用來炒蛋,味道都應該不錯,下次要試試先﹗

大家 LIKE 咗我地 FACEBOOK PAGE未呀?﹗未就快啲 LIKE啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...