2015年12月4日 星期五

小丸子學校旅行【錦田鄉村俱樂部】@20151204

2015年 12月 4日 (星期五)

有時真是覺得阿旺好偏心,雖然我明白工人姐姐辭職後,大部份時間都是阿旺請假留在家照顧 2個囡,但之前一早已經叫佢請假參加小丸子學校旅行,佢最後都無同我地一齊去,我仲已經比了錢﹗我個心總是覺得,如果是大頭妹學校旅行,佢是會參加的﹗

我地今次去旅行的地方,同前一個月家姐去的又唔同,今次去【錦田鄉村俱樂部】,其實我地每年都有嚟摘士多啤梨,由大頭妹 2歲半開始,今年 5歲半啦﹗其實錦田鄉村俱樂部都幾多野玩,除咗有得摘士多啤梨,仲可以 BBQ,食盤菜,餵小動物 (羊/豬/兔子),碰碰車,電動車,可以玩足一整日﹗

講返今次旅行﹗一早 9:00 集合,行去碼頭時,買定個麵包比小丸子,不過佢食了 2口就比返我了﹗

佢地最近鍾意扮花花,應該是學校教,我見影團體相,老師都有叫佢地扮花花﹗

小丸子唔敢同豬﹑羊影相,只是肯同兔仔影﹗




玩集體遊戲之前,有少少自由時間﹗

係大草地吹下波波﹗

開始玩遊戲啦﹗

玩得好開心﹗

見到佢返學咁開心,真是太好啦﹗不過唔見佢個邊個同學特別好朋友?﹗

之後自費玩彈彈床,好似是 $25/ 20分鐘﹗

玩完就唔見咗條頸巾...第一次用咋﹗

之前食盤菜﹗

一場嚟到,點都要摘下士多啤梨啦﹗摘咗少少韓國種的 $40﹗

每次都要玩的動物電動車 $40/圈 (大約10分鐘以內)。

嗚嗚嗚...見唔見到我手上的士多啤梨?﹗我完全唔記得咗...返到屋企...變咗士多啤梨汁﹗

我地要早走,趕返去接家姐放學,所以要自己坐西鐡走啦﹗

交通: 
西鐵:錦上路站下車 (C出口) ,
轉乘的士 3-4分鐘 大約 $ 20
轉乘小巴:(總站)元朗市交通廣場斜對面開出、(途經)錦上路西鐵站 D出口對開→北圍村過了水頭村「鐵橋」留意,錦田鄉村俱樂部-門口落車 (早上5:45- 晚上9:40 每15-20分鐘1班)

服務及收費:
http://yl.com.hk/ktcc/price_new.htm


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...