2015年12月14日 星期一

大頭小丸第一次街頭表演@20151129


大頭妹小丸子今年 9月開始返主日學,我地真是返得時間岩岩好,岩岩趕得切參加一年一度的大型出巡,2個有得體驗一下街頭表演﹗

老實講佢地今日的表現 (表現不是表演),我真是比 100分,由早上 10:00開始綵排,到 3:00才表演,中間要由教堂行去皇后大道西,全程大部份時間都是行/ 企係度等,真是連我都覺得辛苦,唔好話小朋友。好彩佢地都好鍾意表演,一直都 keep 住好開心的心情,全程無扭計,尤其要讚下大頭妹,佢係街的時候,全程個幾鐘都是跟住另一個義工,都聽聽話話﹗我就同小丸子一齊,佢都好抵讚,全程好落力揮旗仔﹗

一早出發已經好開心啦﹗2個都精神奕奕﹗


食早餐﹗

早上綵排完,就出去食個 lunch﹗揀了一間小店,不過都唔平,仲...

平時我去餐廳成日話點解得咁少薯仔咁多雞,之後阿旺就會笑我,佢話邊有人想多薯仔少雞架,餐廳係咁一定比人投訴啦﹗依家我明啦﹗今次呢間好岩我食,不過我食的時候都諗,比 $4x...得薯仔冇雞嘅?﹗哈哈哈﹗

呢個蕃茄蛋唔係唔好味...但 $4x...應該得 1隻蛋...好似...好呃錢﹗

個湯要 $28﹗都 ok好飲嘅﹗



出法前影大合照﹗


願你們平安﹗


終於都到表演時間啦﹗


順利完成﹗

小丸子又是一上地鐡就訓咗﹗我又要抱佢返屋企啦﹗

大家LIKE咗我地個 FACEBOOK PAGE 未呀?未就快啲 LIKE 啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...