2015年12月7日 星期一

大頭小丸【Mathconcept 進度】



唔經唔覺大頭小丸上 Mathconcept 都上咗 3個月,終於明白有時小朋友真是要比人教,我依家成個人輕鬆晒﹗諗返之前教大頭妹加數進位,真是教到嘔晒血,完全破壞親子關係﹗出去學呢?﹗我真是唔知老師用咩方法,依家計雙位加數都好穩陣,仲開始學 missing addend﹑時鐘﹑仲有文字題。

missing addend 應該是 K3下學期至小一學的,依家都是早半個學期,我覺得進度都唔錯,出得去學當然要學快少少,但我又唔係要佢 5歲背剩數表,數學最重要是明當中的 concept。

睇時鐘呢 part,大頭妹的掌握得唔錯﹗我仲記得自己細個學睇鐘,覺得好難﹗Mathconcept 的老師都有講過,佢地教時鐘時,會順便比返個 5的倍數的 concept 比小朋友﹗

其實我好 surprise好似大頭妹咁細的小朋友識做呢類似文字題,只可以話時代唔同,我見我之前同大頭妹做,佢都可以自己做,不過 Mathconcept 嘅會出啲 tricky 啲嘅題目,從而教小朋友睇題目﹗就好似圖中第 3條,6個蘋果 ﹑4粒士多啤梨﹑8杯果汁,總共有幾多個生果?﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...