2015年12月21日 星期一

慶祝結婚週年Greyhound@20151212

2015年 12月12日 (星期六)

哈哈...今日同大頭婆婆同大頭姨姨一齊慶祝我和阿旺的結婚週年﹗原本想試試新開的 School Food,不過遲了出門,要等好幾十張枱,去 Greyhound 碰碰運氣,等了大約 10分鐘就有位了,帶著 2隻馬騮,當然揀不用等位的啦﹗

上次我和 Mandy ﹑Gill 來吃過一次,印象不錯,只是無論訂位/ walk-in,都是限食 1.5小時,如果是要慢慢吃,和朋友傾下計的,其實不太合適﹗

雖然好多人話唔好信 openrice,不過 openrice 入面的推介菜式,其實都信得過﹗個炸薯角好好味﹗

炸雞翼都好好味﹗都是 openrice 推介菜式﹗

上次食過幾好味,今次再食都是好味,不過因為辣,大頭妹小丸子都唔食得﹗

呢個中伏...我沒有想過 "芝士蕃茄火腿長通粉" 都會中伏?﹗不是不好味,而是味道怪怪的,是 fusion嗎?﹗我真是不懂欣賞,我覺得是有好重的 "美極" 的味道?﹗最後...大頭妹小丸子都沒有吃...


炸物似乎是 Greyhound 的名物﹗這個炸軟殼蟹墨魚意大利麵好味道呀﹗不過因為麵條黑黑的...大頭妹小丸子又唔肯食...

呢個...以佢地的價錢來講,個份量真是少得可憐,好似是 $72?﹗

來 Greyhound 都是食 Crepe cake 啦﹗起碼其他泰國餐廳沒有﹗

最後總結...下次如果我帶大頭妹小丸子出街食,係唔可以揀 Greyhound...仲諗住都幾好味,可以有多個選擇﹗


大家LIKE咗我地個 FACEBOOK PAGE 未呀?未就快啲 LIKE 啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...