2017年5月25日 星期四

一個人的晚餐@太古Apita



2017年 5月19日(星期五)
今日去旺角睇脊醫,9:00返到太古,又要諗食咩,其實都好多選擇,不過我就是有選擇困難!

忽然想起之前Apita新開了一間日式定食,就是之前的軟雪糕店的位置,我見有我愛的燒魚定食,就一於試下啦!

唔知係唔係時間關係/ 彩數問題/ 本身就是咁?!我點了「照燒油甘魚定食」$64,油甘魚的位置好似麻麻地,而且偏細份,女士食都唔夠飽!碗白飯就大碗既﹗

前菜的味道反而不錯!

麵豉湯都好夠濃,是我喜歡的味道,但有可能會覺得偏咸!

包一杯飲唔,可揀熱茶/ 凍咖啡!

直接和 AEON 的【Nakayo食堂】相比就真是差少少,雖然 AEON 同一個 SET是 $69,沒有包飲品。

大家 LIKE 咗我地的 FACEBOOK PAGE 未呀?未就快啲 LIKE 啦﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...