2017年5月20日 星期六

大頭小丸 X 海洋公園「星學動物探索隊」

 

早前帶大頭妹和小丸子參加了海洋公園推出全新的「春日歷險」教育活動「歷險探索系列」,做個小小的動物保育探險家!

首先要講講,我地今次參加的是試玩版,課程本身是3日,我地是濃縮版一日玩晒!另外,就是課程不是親子班,不設家長陪同,只會在最後一日的畢業禮才會邀請家長參予,分享小朋友既學習成果!我地今次算是「戰地記者」身份參加!呵呵...一個平時零運動的媽媽,要跟佢地上山下海,對我真是好大挑戰﹗

今次全新「歷險探索系列」採用「經驗學習法」「自然遊樂」兩大教育理念,課程之中,透過保育不同動物為主題的活動情境,了可以近距離接觸/ 睇動物,仲有好多不同的團體遊戲,讓小朋友在學習知識的同時,發展個人潛能,提升小朋友的三大個人發展技巧,包括自信心溝通及人際關係

其實有點像我地大人的team building,內容就小朋友版,主要是訓練小朋友的合作性和溝通!

大頭妹大個女啦!依家玩遊戲好投入,仲識鼓勵隊員!

估唔到小丸子都好留心,其實個個小朋友都好乖好留心,相信小朋友都喜歡遊戲中學習。

玩完一個回合的熱身遊戲,我地第一站是睇『北極雪鴞』,原來佢地對聲音好敏感,所以小朋友都要乖乖地﹑靜靜地﹑定定地﹗

第 2站是睇『海象』,大頭妹同小丸子話估唔到原來海象咁大隻,我話梗係啦,唔係點叫『象』,有時就是要親身睇過印象才會深刻。

海象真是有長牙架﹗

又返返活動室玩遊戲啦﹗

今次有『代幣』,好似是有些遊戲要用代幣玩,玩完又會得酊代幣,再玩其他遊戲﹗





 LUNCH TIME前有一個少 ROUND UP,講返小朋友早上的表現,我估正常版應該是每日會做返一次  ROUND UP,有個頒獎儀式,其實導師好好,每個小朋友佢地會搵到佢地的優點,再加以稱讚﹗

大頭妹得到合作精神獎﹗

小丸子都得到『活力獎』?﹗呵呵呵...即是無時停囉﹗

HAHAHAH...幾神氣﹗

之後是 LUNCH TIME,今次去『冰極餐廳』,上次阿旺生日時都去過一次,食物份量好足,味道都不錯﹗

雞翼

這個帶子意粉超推介,每次小丸子都可以吃 2大碟﹗

豬扒飯

企鵝 PIZZA﹗

芝士薯條又是必吃推介,好好味呢,雖然『邪惡』少少﹗


特色飲品﹗

睇下小丸子食得幾開心﹗

食完 LUNCH,就到下午的活動啦﹗今次是小朋友親自整『特製啫喱』,整完仲可以親手去餵魚架﹗


其實都幾腥﹗不過對小朋友來講,真是一個新嘗試,是好好的體驗﹗



小丸子個樣好搞笑,因為佢好心急想整,要佢學習『等待』﹗

開始整啦,其實好似整曲奇餅咁﹗

有得整個樣即刻唔同晒﹗

個個小朋友都好投入﹗

整完就是一個個熊仔餅,攞去餵魚﹗

終於可以去餵魚啦﹗大家都好興奮﹗

餵完魚就是下午最後的活動啦﹗



最後會有個總結,家長可以一齊參與﹗

好鍾意小丸子自信滿滿的樣子﹗

大頭妹得到『友誼小姐』﹗

「歷險探索系列」首批課程「春日歷險」設兩個不同程度 
為四至五歲幼童而設的「星學動物探索隊」
為六至八歲兒童打造的「童遊動物探索隊」 
活動是季節限定,只會在4月開辦,將於三月接受預約,所以想報名就要快啦!
  


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...