2017年5月31日 星期三

媽媽聚會【蒸蒸日上】

先一排因為有位不小心的爸爸係家長 GROUP『失言』,令好多無小朋友的人疑問問,其實入家長 GROUP做咩呢?﹗有人話跟功課囉,之後就會有人話寫手冊是小朋友的責任,我地細個都無 WS 問功課架啦﹗其實我覺得又唔洗考究,反正都已成習慣,我地媽媽真是可以係家長GROUP入面識到朋友,不過我諗爸爸應該可以唔洗GROUP啦﹗

同大頭妹幼稚園媽媽的聚會,雖然大頭妹 K3轉了校,又雖然大家都升晒小學,不過我地都 KEEP住 2-3個月食一次飯,通常等大家小朋友考完晒試,我地就會出嚟鬆一鬆﹗每次都會去食好野,証明我地平時幾辛苦﹗

今次去【蒸蒸日上】食蒸海鮮﹗我地叫了一個 AROUND $500/ 位的餐,要先預定,因為老舊要預備海鮮﹗同下面呢個差不多,不過我地 UPGRADED咗個蟹做長腳蟹﹗


長腳蟹好大隻呢﹗

蜆好清甜,我覺得食蒸海鮮一定要食蜆,真是好鮮味﹗

扇貝,唔知點解唔連殼蒸,好似無咁甜,平時如果連殼蒸會有啲水,好鬼鮮甜嘛﹗

鮑魚都幾鮮味﹗

乳龍蝦,上枱時仲郁郁下,好殘忍咁,不過食肉就是咁架啦﹗


其實仲有好多野食未影,好似仲有雞﹑牛﹑菜,只是影了海鮮﹗

個粥先係精華所在﹗正到無朋友﹗有 2款粥,一款是柴魚花生粥,一款係菜乾粥﹗


最後仲有甜品﹗

其實有好幾款套餐,由 $330-530不等,想再食豪啲都應該可以問下﹗

蒸蒸日上
網址: https://s.openrice.com/QrbS0zCs3W0
地址: 尖沙咀 彌敦道184號英龍商業大廈11樓

電話: 5596 9382

2 則留言:

  1. 我都鍾意食蒸鍋, 搵日試下你呢個推介!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間朋友聚會唔錯,佢係食SET,叫定唔洗到時唔知揀咩好,又唔怕比人呃,聽講有啲真是好海鮮價﹗

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...