2017年5月27日 星期六

南港島線【海洋公園】



2017年 1月8日 (星期日)

南港島線聖誕節假期通車時已經想帶大頭妹和小丸子去試坐一下,試坐就當然要去海洋公園啦,無理由坐完之後原車坐返屋企吧﹗不過當時驚太人多,過了 2個星期,見運作大致順暢,就帶大頭妹小丸子去海洋公園會玩下。有了南港島線之後,去海洋公園真是好方便,我由太古出發,去到海洋公園門口都只是用了 25分鐘,以我當日星期日所見,又不是特別多人﹗

車站有 7-11﹑美心西餅﹑鴻福堂,入園前後可以補給一下﹗

【超時空魔幻匯演】真是好精彩,之前去澳門都有睇過不同的魔術 show,想不到這個樂園門票已包的魔術 show 都一樣精彩﹗﹗﹗成個魔術 show,用故事和舞蹈串連,分開 5大部分﹗大頭妹同小丸子睇到好緊張,不停問我啲野真定假?﹗我話假佢地又話係真,我話係真架,佢地又唔信,都唔知佢地想點﹗

最後仲有得影相﹗


睇完 show 就去兒童皇國玩啦﹗玩玩下...小丸子話要食野,其實食咗 lunch 先入去架喎﹗咁快又要食 tea?﹗

兒童餐 $88,樂園價來講,食物質素都 ok 的﹗

之後去睇海威劇場,講海洋保育,好岩小朋友睇﹗


其實我平時唔比佢地玩呢啲要額外用錢的遊戲,今次破例比佢地玩一次,$50/ 24次,每人有 12個波,最後大頭妹竟然中了 2個細獎,可以換一個中獎﹗


平時多數是暑假/ halloween 的時間去,唔知海洋公園關 7:00pm,依家有地鐵 7:30已經返到太古了﹗呵呵呵﹗以後去海洋公園玩就方便得多啦﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...