2017年5月22日 星期一

奇遇 (下)

繼續講埋我上次個奇遇﹗到底我最後帶唔帶到個婆婆返屋企呢?﹗好似大家關心我返唔返到屋企,多過我帶唔帶到婆婆返屋企?﹗

其實最後我的任務是失敗咗﹗

當我同婆婆離開茶葉鋪的時候,佢繼續拉住我衝紅燈,我繼續叫『婆婆紅燈呀﹗過唔到架啦﹗』,佢繼續衝出去,終於佢去到一個電車站就停啦﹗原來最後婆婆係要坐叮叮先返到屋企,又或者佢根本唔係返屋企,佢繼續佢既『冒險』,當佢上電車之前,佢摸摸我塊面,令我諗返起我嫲嫲,忽然好掛住我嫲嫲﹗

我終於知道點解我會陪婆婆行咗咁耐,其實我以前返學的時候,成日都會好擔心,嫲嫲一個人出街唔知會點呢?﹗好希望有人會幫我拖下佢﹑扶下佢,佢慢的時候,耐心等待佢。

有時老人家上車爭位坐,是因為佢地真是好需要坐,有時巴士後面明明有位,佢都要前面的人讓座,佢地唔係霸道,唔係似老賣老,只是佢地自己好明白,係移動的車箱每行多一步,佢地跌倒的風險都會增加,無照顧過老人家的人,真是未必知道,希望大家都可以對老人家多一份體諒...

哈哈...自己都唔知自己講咗去邊...講完﹗多謝大家純文字 BLOG 都睇到尾 ﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...