2017年11月28日 星期二

靚媽週記【Addiction聖誕節彩妝套裝】



我一向對聖誕節套裝既抵抗能力都好弱🤣!明明屋企有大把,但每年都會忍唔住買😌,今年就買了 Addiction的聖誕套裝,想試 Addiction 好耐啦!

今次的聖誕節彩妝套裝💄,有一盒 4色眼影加highlight,唇彩,甲油($500)。眼影/ Highlight 顏色無得轉,不過可以自己另外買胭脂,職員會幫手轉。我無買胭脂,但就另外再買再支胭脂水($195)。


其實上網睇時,我以為是胭脂,咁好方便我細細盒帶去旅行/ 帶出街補妝,但原來是粉紅色閃閃highlight。


因為唇彩是無色既,我on top 再用了紅色,iope (no.18)。


眼影我用「左上」粉紅色打底,再用「右下」深啡搽雙眼皮位置,之後用「右上」金色blend返開,最後就用「左下」閃閃搽下眼線位。


完成啦!


哈哈!小丸子都試咗!

指甲油都即刻試咗,我好鍾意隻色,係深紫紅!


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...