2017年11月22日 星期三

20171122@School Food + 溜冰




2017年11月22日 (星期三)

最近甩Blog 甩得好嚴重,好似無咗寫blog的動力,生活上實在太忙太忙,每日放工返到屋企都好似打仗咁,希望可以勤力返,寫返多啲Blog!

講下近況,大頭妹岩岩考完試(所以先有時間寫Blog😂) ,升咗二年級 3個月,覺得比小一辛苦好多,小一時好似都仲有中場休息時間,今年真是好似未停過,每個星期不是英默就中默,再唔係就小測,而且默書範圍明顯比其他學校大,所以有時溫一次默書,都真是要溫足一星期,尤其是中文。中英默今年都有unseen dictation,所以就算努力溫完,都唔代表一定會有好成績,真是好講小朋友的功力和底子!哈!講住咁多先!

講返我餐飯,考完試就梗係要鬆一鬆,大頭妹揀去溜冰,其實唔知點解佢咁鍾意去溜冰,佢根本就唔識溜😅!溜冰前食少少,揀咗正正溜冰場旁邊的School Food!第一次食,感覺麻麻地,食完成晚都好口渴!壽司飯好乾,好似是切好放好耐個種乾!咁價錢又唔貴,一家4口埋單先 $300,但太古城中心有咁多選擇,短期都唔會再去!

滑啫啫暖鍋 $48,其實即是辣豆腐湯,有豆腐﹑蜆肉同年糕,都真是幾辣,飲完好口渴﹗


花郎卷 $68,飯有點乾,感覺好似切好一段時間,連 K-ROLL 都比唔上﹗


牛骨清潭麵 $88,比較淡味,牛的肉質一般﹗


CARBONARA 年糕 $68,只能說期望越大失望越大,又唔係唔好食,小丸子一個人都吃了半碟﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...