2019年3月16日 星期六

2018聖誕澳門親子3日遊「抵食葡國菜 波爾圖」



2018年12月25日(星期二)

啲遊記積埋積埋無寫,時間耐咗,真係唔係太記得😅!上年聖誕節去澳門,聖誕節正日就揀咗食葡國菜,今次試新嘢「波爾圖」,間餐廳就唔新,只是我地之前未食過呢間啫,早2個星期打電話去訂枱,好彩訂咗咋,去到真係好多人,我見walk in 話全晚fully book。試完我覺得都係官也街入面的山度士好味啲,不過呢度真是好抵食,我地 6大 2小,都是食咗唔洗 $1000。

麵包葡國雞




白酒煮蜆


芝士焗軟殻蟹


芝士馬介休薯球


牛扒


蒜蓉包


芝士焗蠔,我記得隻蠔係超細。


葡國乳豬


血鴨


食完覺得好似山度士好味啲,不過呢度真是好抵食!我地6大2小都係食咗$800幾!

之後行下澳門光影節。


小丸子食太飽要開大,所以之後啲相唔見咗爸爸同小丸子。🤣














2 則留言:

  1. 你越來越靚,d小朋友長大不少


    我而家開咗you tube頻道講自己生活點滴.支持下

    回覆刪除
  2. https://m.youtube.com/watch?v=AQXhToEOI6g

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...