2019年3月8日 星期五

試後鬆一鬆@Marbling



2019年3月7日(星期四)
考完試大人同小朋友都要鬆一鬆,今次是第一次請假同2個女溫習,阿旺話要慰勞一下我,另外都要獎勵兩個女有努力溫習,成績唔重要,有努力先最重要。大頭妹話想食buffet,今次揀去銅鑼灣名店坊入面的 Marbling,其實都是Mr. Steak集團旗下,走中高檔路線。

Marbling主打半自助餐,我見佢都有a la carte單點,不過大頭小丸想有得行來行去攞野食,所以我地都揀咗semi buffet。

以semi buffet來講,沙律頭盤的選擇都唔錯。青口夠鮮味,火腿都有好幾款,沙律🥗好新鮮,仲有蝦同煙三文魚。










甜品都好豐富,不過無我最愛的啫喱糖。 我食咗 tiramisu,朱古力tart,北海道牛乳奶凍。用盡今個月的甜品quota!😋


朱古力puff,大頭妹一個食咗5粒!




另一邊仲有麵包、芝士,同埋生果!


小丸子最愛火腿!


跟餐一人有一小杯湯,今日剛好是小丸子最愛的南瓜湯,佢話好好飲,太細杯唔夠佢飲。😆

同老公來個自拍!


我揀咁芝士龍蝦、特級牛柳。


精選燒烤拼盤,有:安格斯牛排🥩、羊仔扒、帶子、大蝦!

 
大頭小丸點咗煙肉野菌意大利麵!個汁好rich!


嘩!食到成面都係!🤣


最後食埋生果!


仲有餐飲,我飲熱檸茶,大頭小丸的飲檸茶。


阿旺的咖啡☕️!


Semi buffet大約$200幾至$300幾不等。


今日見到人地食蠔都好似好正!下次要試下!



Marbling (銅鑼灣)    
網址: https://s.openrice.com/QrbS0zfS3W0
地址: 銅鑼灣Fashion Walk食街加寧街5-7號地下C舖
電話: 28021128

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...