2019年3月22日 星期五

飲後分享:老協珍熬雞精



最近唔知係咪因爲減肥成功,少咗脂肪✌🏻?!定食少咗澱粉質,所以怕凍咗,入冬以來成日都覺得好凍,手腳冰冷。剛好收到台灣老協珍「熬雞精」,所以我都加入咗「熬雞精」的行列,補一補身,女人唔補好易老嘛!

其實由徐若瑄令我認識老協珍,之前睇佢 ig,佢長達4個月卧床安胎,真是隔住個mon睇都覺得辛苦,而且好佩服佢,見佢每日都飲熬雞精、燉燕窩,最後順順利利健康產子,生完仲好快回復




睇睇成份,「熬雞精」同一般滴雞精唔同,比起市面上一般滴雞精,成份只有雞或者有中藥成份,但「熬雞精」係用營養豐富老母雞,再加上豬腩排,以「熬工法」慢工細熬8小時,營養特別豐富!老母雞含有豐富的蛋白質同胺基酸,而豬腩排則含有豐富嘅膠原蛋白,一次過吸收晒蛋白質、胺基酸同對皮膚好的膠原蛋白,真係一舉兩得!最重要係熱量只有14卡!岩晒我呢啲又想補又怕肥嘅媽咪。

唔洗冷藏,方便儲存,又方便攜帶,可以帶返公司飲。隨時隨地用熱水隔水加熱就可以飲,夠晒方便!(每天朝早空肚飲,吸收效果最好)


背面有詳細營養標飲用方式,而且內袋貼心咁用咗日本四層不透光袋,最裡面嗰材質奶嘴一樣,隔水加熱會有塑化劑溶出,確保營養品質,非常令人放心!


平時都有比大頭妹飲,今次我自己都加入熬雞精的行列!


我用懶人方法隔水加熱,本來怕唔夠熱,點知入口仲燙口! 口味濃郁好飲,完全無奇怪嘅腥味,飲完個咀有一啲黏黏嘅感覺,可見膠原蛋白超豐厚,好想再喝一包()!


老協珍喺台灣好出名,除咗有80幾年歷史之外,仲係媽咪愛用品牌no.1!所以一定係用真材實料、精心炮製先可以長做長有。近期仲由台灣打到埋過黎香港,啱啱2BB展都有擺擋,大家值得一試

想知多啲熬雞精嘅資料上以下網址,或到萬寧都買得到啦
老協珍香港官網https://lxz.com.hk 
老協珍香港粉絲團:
https://www.facebook.com/laoxiezhenHK/

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...