2021年8月4日 星期三

Athena便當:黑椒牛扒



2021年7月27日(星期二)

其實經常都會煮牛扒,原因好簡單⋯⋯快、靚、正!而且雪櫃經常有存貨。不過平時同大頭妹小丸子一齊食,就沒有放黑椒。自己帶便當就喜歡放什麼就什麼!

是日便當:黑椒牛扒、芽菜(受pepper lunch啟發)、XO醬炒秋葵、生紅蘿蔔


一塊大的美國肉眼扒,其實如果是冷便當,西冷油脂少一點會比較適合。


肉眼$99,芽菜$26,秋葵$14,仲有無入鏡的日本紅蘿蔔$10。全部是$149,除以2是$74.5,自己煮成本一點都不低,仲要我因為日日煮,日日去超市,日日買買埋埋好多其他嘢⋯⋯每日最少都$2-300,其實夠我食個omakase!😂😂😂


先煎牛扒至5成煮,切條再回鑊加入汁煮至全熟。


之後不用洗鑊,直接炒芽菜,加少少鹽和酒炒至軟身。


仍然無洗鑊,繼續炒埋秋葵,加入少少豉油,少少XO醬快炒!


登登!完成啦!


老公嘅!


其實我以前好少帶飯,因為我唔鍾意重複,昨晚食完今日又食一樣的,現在自己煮,每日lunch time都覺得好幸福!

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...