2021年8月10日 星期二

Athena便當:醉雞翼(附食譜)



2021年7月30日(星期五)

一連預備了5日的便當,不想重複,去到星期五,要認真想想煮什麼?!行超市的時候想想,星期一是芒果大蝦沙律、星期二是燒汁牛扒、星期三是柚子胡椒雞扒、星期四是香煎藕餅⋯⋯不如煮雞翼啦!因為我食之前不會再加熱,想想不如就煮醉雞翼啦!本來就是凍食!

是日便當:醉雞翼、紅蘿蔔沙律醬

煮醉雞翼其實好簡單,我今次用了2個不同的汁,一個是之前的整醉鮑魚的汁,另一個是參考蘇絲黃的食譜。

行aeon時見到好大隻的法國無激素雞翼,$25/9隻,買了2盒,共18隻!


我個人習慣花雕全部加熱去煮浴冰糖,另外都可以揮發酒精⋯⋯話說我唔飲得酒,之前煮醉鮑魚,食完2隻,竟然覺得自己全身發滾,我可以是世界上食醉鮑魚都醉的第一個人😆。


煮滾2-3L水,要蓋過全部材料,喜歡的過可以加入薑蔥,我忘記咗!蓋上蓋大火煮5分鐘,熄火焗10-20分鐘(其實雞翼浮起就是熟啦),我今次焗了20分鐘。


放入冰水冷卻,可以令雞皮脆身彈牙一點。


花雕冷卻備用,我今次煮了500ml,蒸發完大約仲有450ml到。


左邊是花雕加魚露,右邊是花雕加糟鹵,加了粒話梅去分別,老公話花雕加魚露香啲,不過可能是因為我加了沒煮過的花雕,所以酒味濃啲。


我仲未買樽,因為工人姐姐話買完樽雪櫃都無位放😅。我最後2邊分別加入花雕同糟鹵直至蓋過全部雞翼。


浸2小時就可以食,我浸了一晚啦!


真是超級好味!


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...