2021年8月31日 星期二

旺仔生日Staycation @Harbour Grand Kowloon



2021年8月29日(星期日)

捉緊暑假的尾巴!開學之前,又是阿旺生日,就來個生日Staycation 啦!今次訂了黃埔的Harbour Grand Kowloon。星期日的房價是$1900另加一,包2位自助早晚餐/ 自助早餐加中菜,我訂的時候自助晚餐已經滿了,所以不用選擇。

去到的時候因為安排唔到同層,職員upgraded了我們去新翼,其中一間是一房一廳的Suite,另一間就是普通twin room(註:新翼的twin room是比舊翼細,是2張單人床,而且沒有浴缸)。

Suite有客、飯廳,而且仲有海景!


有個pantry位。


一張大床。


大頭妹一入房就洗手👍🏻👍🏻👍🏻


浴室有齊企缸同浴缸。


另一間房其實面積都不算小。






Settle down 就去游水,疫情之下,間間酒店游水都要book位,呢度就每個時段50分鐘,一間房只限book一次。


全海景游泳池,中午的時候好大雨,好彩我地游水時又好好天!


游完水沖完涼,就差不多晚餐啦,訂了18:30。

每人2粒蟹粉小籠包。


紅燒魚翅,真是好足料,吃的時候小丸子問這些是什麼,我話是魚翅,佢問點解要殺鯊魚⋯⋯然後問我可唔可以試一啖⋯⋯Umm 


蟹鉗蒸蛋白,這個好好味😋蛋白好滑,仲有蟹肉的鮮味。


紅燒乳鴿半隻


松露鮑魚,這個十分入味


紅炆龍躉頭腩,這個比較普通,好似沒有炆,就是炸魚。


鮑汁雞粒炒飯,飯炒得好乾身,好味,我最後食晒成碗!


桂花糕


另外點了蝦餃,我沒有睇清楚,原來是辣的,結果只有我和阿旺吃。


我想試試😆😆😆點了個花膠灌湯餃。


整體食物質素不錯,但上完魚之後,個飯等了40分鐘,催咗2次都無跟進,有點不可以接受,雖然我也沒投訴。

食完晚飯返上房,小朋友例行節目— 浸浴,我哋大人休息一下,就食宵夜。我自己整咗Basque burnt cheese cake帶去酒店,其實係大頭妹整,我只負責材料,大頭妹負責mix,最後買了支朱古力顏色筆寫字。




成功啦!中間是個大心心💖!


又大一歲啦!


九龍海逸君綽酒店
香港九龍紅磡黃埔花園德豐街20號
電話:26213188
網頁:Kowloon.harbourgrand.com

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...