2010年5月3日 星期一

第38週﹗開始放產假啦﹗

5月開始我就放產假啦﹗我的預產期是5月17日,本來都好想返埋5月第一個星期,不過都不想太勉強,我的工作經常都要四圍去﹑去銀行﹑去郵局...中環實在太多人啦﹗我個人又心急,有什麼碰撞就不好啦﹗
已經放了2日假,星期六都是預備下寶寶出世要用的物品,再收拾一下我的走佬袋,真是有很多東西要帶呀﹗床墊都要10張﹗孕婦衛生巾又要2包 (1包有扣加1包貼的),加埋寶寶的片片1包已經放滿2個大袋﹗加上其他濕碎個人用品,住三日醫院同去三日SHORT TRIP要帶的東西一樣多﹗不過呢個SHORT TRIP就可以帶大頭妹返屋企﹗
之前收到JOHNSON'S BABY的PROMOTION EMAIL,4月30日至5月3日柔濕巾有9折,60.9有3包,去到TASTE竟然沒有這個優惠...不過...有個更好的優惠,就是$79.9有4 包,即是不用$20就有1包,仲送2包細的﹗買滿$50再送1支100ML的護膚露﹗真是超級抵買呀﹗
我沒有買個家用盒,想問有沒有人用過?是不是真的比較方便呢?﹗
再開始洗衫,今次洗床舖﹗不過我們除了沒有洗衣機,其實連熨斗都沒有,洗再之後皺皺的﹗鳴鳴鳴﹗

星期日去AMC看 "葉問2",之後行PACIFIC PLACE,行過LESPORTSAC想買一個MAMA袋,有好多間隔方便放"濕碎"野,仲有換片片的墊 (兩眼發光中)﹗不過阿旺話不化算,$1280又不知我會用幾多次,所以不批准我買 (鳴鳴鳴)﹗男人同女人對袋的看法不同,我地女人去街要有去街的袋,返工要有返工的袋,去飲又要有去飲的袋嘛﹗又不是要買LV﹑GUCCI﹑CHANEL...算啦﹗慳得一蚊得一蚊嘛﹗
就是這個啦﹗男人一定覺得一個尼龍袋賣成千幾銀是 "好過去搶"﹗MARKETING嘛﹗有特別功能就賣貴一點囉﹗我覺得我最終心思思都是會去買...HHEHEHE﹗

之前見有BLOG友話5月入院的要自己帶奶粉,見有貨就即買啦﹗去到健康院比護士問我這麼快買奶粉,不試餵人奶嗎?﹗我試就一定會試﹗但是如果真的沒有,大頭妹都仲要食嘛﹗不過健康院的護士都不知道5月入院要自己帶奶粉喎﹗
朋友仔介紹的﹗見成日都缺貨,師奶心態下就選擇這一隻﹗

大家有沒有奇怪我好似好耐都沒有出鏡呢﹗其實......是因為我之前 (上上星期) 剪了一個 "小丸子" 冬菇頭﹗不過醜婦終需見家翁,我好耐沒有影肚肚相啦﹗我今個星期會影啦﹗我依家已經132磅﹗肚肚有38.5寸﹗終於衝破了130磅的大關﹗原本仲想在生 之前維持在130磅以下...哈哈哈...依家將目標定在135磅啦﹗如果最後真的有 135磅,我就總共重了40磅,都真的幾誇張,難怪次次見醫生護士都被 "鵝"...上次"鵝"到阿旺坐出面都聽到,一行出護士房就比阿旺笑,我要襯放假做下運動先得﹗加油﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...