2010年5月9日 星期日

號外! 號外! 大頭妹出左世啦!!!

好開心, 好開心, 好開心呀! 大頭妹响五月八日出左世啦! 重六磅一, 不個頭真係好大 hahaha.
Athena 係响早上6:30開始陣痛, 好快就變到每五分鐘一次, 但係冇見紅同穿羊水,其實只要呢三樣嘢中其中一樣就可以入院架啦. 佢就即刻沖涼洗頭準備入院啦.

出發前影返最後一張大頭妹仲係肚度嘅相先

8:30左右我地到左醫院, 但第一件事並唔係辨入院手續, 因為考慮到現時嘅痛仲係一個暫時忍到嘅階段(其實已經幾辛苦), 加上之後可能會痛到無晒胃口食嘢, 所以我地去食早餐先.

好緊張地買早餐


上到代產室檢查後, 護士話佢已經開到兩度如果上到三度就可以入產房等生. 我心諗咁咪會好快? 差一度啫. 因為探病時間係18:00 – 20:00, 所以如果要見佢只有叫護士叫佢出黎, 而入產房前我最後一次見佢係13:00, 但終於要成18:00先入到產房當時佢已經開到四度, 其間出唔到黎嘅原因係佢已經痛到行唔到, 加上護士同佢都怕Athena自己陣痛所帶來嘅慘叫會令我, 奶奶同外母擔心, 而未入到產房嘅原因係因為唔夠床位. 最後用左差唔多五個鍾先生到!

講住咁多先, 生嘅過程我想日後開新一篇blog. 待續

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...