2010年5月19日 星期三

我的4日3夜生產旅程 下: 學做媽媽

2010年5月9日 (星期日)
我之前一直幻想究竟我會過一個怎樣的母親節呢?母親節大頭妹出世未呢?想不到大頭妹真是提早一星期出世同我慶祝母親節﹗HEHEHE...不過就是 因為大頭妹提早出世...我媽咪同奶奶都未慶祝母親節 ,大家都在醫院中渡過﹗我仲有幻想過阿旺會買一束康乃馨去醫院比我...不過...阿旺當然無咁做啦﹗如果佢是一個咁浪漫細心的人...就唔係阿旺啦﹗
因為我選擇餵媽媽奶,一生完護士替大頭妹完洗白白就比返大頭妹我,要我即刻餵奶奶啦﹗在護士的幫忙下都總算成功﹗食媽媽奶的寶寶要每2小時食一次,每次食半小時,中間又要換尿片,真是完全沒有時間休息﹗我最初都不是太明白,坐月期間不是要多休息嗎?﹗返到屋企就完全明白啦﹗在4日3夜的住院時間,因為要自己照顧寶寶,所以會非常快上手﹗換片唔可以太慢,唔係大頭妹就會喊...喊就會嘈到其他媽媽啦﹗
照顧寶寶期間有問題的時候可以問護士,她們可以個別指導餵媽媽奶的技巧,第2晚有一護士教我之後,我就次次都成功餵到媽媽奶啦﹗我覺得瑪麗醫院雖然 是政府醫院,不過護士都好好人呀﹗又好幫得手﹗我見有寶寶喊了差不多半小時,護士一埋去不用3分鐘,寶寶就完全收聲﹗而且一樣有好多班上,母乳班﹑嬰兒洗 澡班﹑產後運動班同出院講座﹗
至於伙食方面呢...大家可以睇下﹗
每日的早餐: 肉碎粥

大同小異的午餐: 炒肉片﹑烚菜﹑白飯﹑魚湯和橙﹗
下午茶: 牛奶一杯
大同小異的晚餐: 炒肉片/雞 ﹑烚菜﹑白飯
第一晚的晚餐由媽咪負責,她帶了一個 "古懂" 來﹗HEHEHE...我問媽咪呢個飯壺是不是她生我的時候用...可能是家傳之寶﹗
最最最重要是埋單只需要$350﹗$100一日另$50手續費/ 登記費﹗去私家最少都要$4萬﹗heheh...學做媽媽最重要就是學識慳嘛﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...