2010年5月11日 星期二

擺烏龍!

尋日個blogserious, 今日就出個輕鬆d架啦!!!
係前日(五月九日)有個護士同Athena講佢聽日(五月十日)可以出院架喇, 咁我地就諗咁快? 唔夠床位呀? 但係佢地咁安排都無辨法啦, 我同我呀媽就諗住尋日(五月十日)18:00左右上去接佢同BB出院啦, 因為佢有好幾個護理班要上最後果個要上到18:00點後, 點知….
朝頭早11:00左右Athena打比我佢話個護士同佢講今日原來只係佢一個可以出院, bb要留多一晚因為佢太夜出世所以觀察時間唔夠. 但係明明之前一日個護士都唔係咁講既!? 仲有我個b係食人奶架麻, 如果Athena出左院咁佢食咩呀同邊個照顧佢?? 我都知醫院有好多岩岩生完嘅太太但係人人都大方到咁程度架麻(講笑啫, Athena見到實打我都似..hehe), 個護士仲話妳可以帶bb走但係要簽個agreement 話我地同意冒提早帶走bb嘅風險喎?! 因為Athena隨即要上令一堂所以冇時間等醫生黎問清楚. 咁之後我就即刻請半日假同我呀媽一齊上去問清楚!
點知一上到去Athena話又有令一個護士同佢講佢都唔洗今日走, 仲咩要申請提早帶走bb??? (真係比醫院激死>_<#). 後來Athena無意間聽到原來佢地真係怕唔夠床位, 所以諗住安排佢尋日出院, 之後d床位又出奇地""所以都係比佢留多晚. 不過都好, 我早左到咁我就可以陪Athena一齊上出院班”, 仲終於可以影第一張全家福^_^
全家福 

响五月八日收到一份禮物後先發現, 有一份禮物一直都係我嘅身邊, 以前係, 而家係, 將來都會係….老婆我愛妳!!!

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...