2010年5月18日 星期二

我的4日3夜生產旅程 中: 勇敢的爸爸

2010年5月8日 (第一日下午)
6:00我終於可以轉去產房,經過大堂的時候我就忍住度氣,我唔想嚇親阿旺,亦唔想家人膽心﹗
入到產房其實都不大差別,只是心理上好少少,因為覺得真是去到陣痛的尾聲﹗護士/ 醫生比笑氣我吸﹗護士再檢查,我已經開到4度﹗不過...其實我已經痛到唔覺得有分別,我個心只是想快一點見到阿旺﹗等了差不多30分鐘,終於見到阿 旺...我第一句同佢講的說話是 "我依家好痛,會叫得好大聲﹗你千祈唔好驚,同我講啲鼓勵的說話﹗" ,阿旺捉實我隻手,用好堅定的眼神望實我,同我講...(我唔記得咗佢講咩啦﹗類似是 "妳得架! BB好快出就世啦﹗)。之後,我一直望實阿旺,佢不斷提我深呼吸,又不斷鼓勵我﹗呢一刻...我真真正正覺得我個老公好正﹗我知道一定無嫁錯人﹗阿旺的眼神好堅定,令我有返信心﹗唔知點解...我覺得我可以信任佢﹗之後護士再同我打止痛針,要20分鐘後藥力才會發揮,不過...我都是覺得同之前沒有分別﹗
去到8:00幾,我終於開到10度啦﹗其實只要我識用力,大頭妹就隨時出世啦﹗不過......我完全唔識用力﹗阿旺在旁邊不斷幫我打氣,仲教我呼吸同用力(我從來都無便秘...原來無便秘都唔一定是一件好事...到生的時候就出事啦)當時我只是聽到阿旺把聲,我記得好似有4個醫護人員,佢地都不斷提我呼吸同用力,不過我就什麼都聽不進耳﹗我的視線一直都沒有離開過阿旺...如果佢唔係我身邊...我真是不知怎麼辦﹗最 後我總做了超過6-7次4下的呼吸同用力先生得出大頭妹 (我返到產房之後聽到有孕婦講佢只是用了4下的力...即是一次就生咗)﹗到尾的一兩次...我隱約聽到醫生話我再生唔出,就要用吸盤吸,如果唔係寶寶就 會有危險﹗如果用吸盤/ 鉗,大頭妹個頭就會唔靚架啦﹗女人 "要靚唔要命" ...當時我真是用盡我可以用的力,我唔比我大頭妹用吸盤/ 鉗架﹗最後...我當以為我唔得的時候,大頭妹就出世啦﹗
今次我真是好多謝阿旺,我估唔到佢可以咁勇敢﹗大頭妹出世的時候,佢仲夠膽望實﹗佢話大頭妹出世的時候是面向佢的 (即是打側咗)﹗以前我唔覺意切親手流血,阿旺都會嚇到面青青﹗為咗個女...佢真係做到一個勇敢的爸爸﹗
不過阿旺始終都是阿旺...我生完之後...佢同我講...佢一邊教我運氣的時候,佢自已又一邊做...搞到自己都 "急便便"﹗HEHEH...邊個人會係個老婆一生完就講呢啲野架﹗HEHE...佢應該講下啲肉麻野嘛﹗
在產房的時候唔記得影相,到臨入病房先記得,護士話其實唔可以影相,不過護士好好人都比我地影一幅相先﹗我地唔好意思影全家幅啦﹗
HEHEH...平時我就擺得阿旺上枱多...今次比阿旺擺返上枱﹗放我的超級殘樣上BLOG﹗
第二日阿旺來探我地的時候補返幅全家福﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...