2012年4月18日 星期三

MY BB親子同樂日



上 星期日,帶大頭妹出席了MYBB.COM.HK的BLOGGER的活動﹗再一次多謝PR SHERYL的邀請,我地都是第一次以嘉賓的身份出席商場活動,感覺都幾得意﹗MYBB.COM.HK是一個新的肓兒資訊平台,有齊產前﹑教育﹑以至消費 資訊,一次過滿足我地媽媽的多個要求﹗﹗﹗

同大頭妹影相,掛住食唔理我﹗


同我影就唔理我,同爸爸影就笑得咁開心﹗


仲搶我相機﹗

未開始之前,大頭妹自己食零食打發時間﹗
總共食咗3塊長餅同3粒芝士魚﹗﹗﹗

視帝黎耀祥是MYBB.COM.HK的代言人呢﹗


MYBB.COM.HK除了自己的網站,仲有APPS架﹗
大家上APPS STORE打 "MYBB" 就會找到﹗

到阿旺上台啦﹗個主持介紹佢係 "星級爸爸BLOGGER JOE"﹗
咁唔該呢位星級爸爸BLOGGER打少啲機,幫手寫下BLOG啦﹗


阿旺個樣幾正經?﹗


大頭妹見到爸爸上台就想衝出去 (比我用腳夾住)﹗
搞到我影唔到爸爸答問題﹗


之後忽然去同笨C玩﹗

笨B爸爸教大頭妹玩 "小明" 。

佢仲同笨B爸爸傾計﹗


之後兩個小朋友一齊跳舞。

爸爸返嚟啦﹗

大頭妹竟然鍾意飲寶礦力,但唔飲可樂﹗﹗﹗

活動3:00就完啦﹗之後我地第一次去食牛陣﹗下個BLOG再講﹗HEHEHE...又呃多一個BLOG﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...