2012年4月10日 星期二

第36週產檢@瑪麗

2012年4月10日 (星期二)

今日35週6日,比上次陀大頭妹的時候早了返瑪麗,上次去到37週 (足月) 先去瑪麗做檢查的。

去 到又是例行的磅重﹑量血壓﹑驗小便。今次有重少少,55.5KG (比上星期重了0.3KG),去到的時候血壓有少少高,要休息 20分鐘再量過﹗可能是因為去的時候的士司機行錯路,係上環一轉...轉返出中環,去到中環又唔識兜返去上環...最後去到灣仔先兜返轉頭...我幾驚佢 一直行...行入紅隧...。我同阿旺當時都心諗,好彩今日只是做檢查,如果真是"陣痛"入院...真是比佢玩死。要等20分鐘,我同阿旺就去食個早餐,食完再量血壓就正常啦

唔知點解...10:00未夠,魚柳同牛扒都賣晒﹗﹗﹗

最後都要等到11:00先入去見醫生﹗醫生話都是重得太少,見我的血糖控制得好好,叫我食返多少少,不過就不可以一次過食太多澱粉質﹗可以減少篤手指的次數,1日篤3次就可以 (餐後)﹗其實我發現我食一個麥當奴餐/ 一件蛋糕/ 一碗糖水/ 一包檸檬茶都無超標﹗醫生量肚都話BB SIZE偏細,不過佢話得上一胎都是細,問題應該不大﹗不過我上次每次覆診都超重喎﹗﹗﹗

下一次的例行檢查就要到 4月26日返健康院 (唔知點解下星期唔洗返呢?﹗),到時應該已經開始放產假啦﹗HEHEHE...返多2個星期就開始放產假啦﹗不過星期五又要返贊育做B型鏈球菌的測試,上一次好似無做這個檢查?﹗定一或是我忘記了呢?﹗


又開工織衫比大頭妹﹗今次織薰衣草紫色﹗﹗

太多外套,今次織過頭笠,簡簡單單﹗希望產假的時候可以織完﹗﹗﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...