2012年4月30日 星期一

幸運遇著妳

Athena渡過左十個年頭,由拍拖、買樓、結婚、大頭妹出世、換樓、小丸子出世...當中都有預到一些困難/問題,幸運地所有嘅問題係未去到最壞情況時侯已被解決,但最令我感到幸運的其實係比我預上Athena

到今時今日我都唔肯定點解當年佢會鍾意我﹖﹗有睇開我地
BLOG嘅可能都記得,我地嘅開始係因為我幫佢解決博懵男嘅問題,不過呢個唔係今次嘅重點,我係想講下幸運遇著妳

回想起十年前我係一個做事求其、成日走精面走捷徑,仲要比較幼稚嘅人,好似好不知所謂咁,但其實我都有少少優點的,例如: 頗有責任感、上算勤力、有小聰明、雖然係天真但係都算靚仔。而Athena係一個做事好認真、有理性同好成熟嘅人。正正因為我地嘅性格咁極端,所以 十年以黎佢改變左我好多,我可以話多得佢先有今時今日嘅我。佢不時提點我處事嘅態度,當我作上遇到問題我都會搵佢幫手一齊解決。我英文好差,佢又會幫我補習同剪英文報紙比我讀。不久之後我終於完成左我向佢求婚時嘅一個承諾讀好英文,好開心幾年前我終於英文會考考到合格。
家庭方面佢好多野都打理得井井有調,除了清潔、打掃這些家務由我負責以外,差不多其他事情都係由佢一手包辦,煮飯煲湯不在話下,又幫我買衫(因為我唔識襯衫),又為我學香燻按摩真係好難得。置於大頭妹嘅教育/報學校又係佢搞,我只係略知一二。佢就好似一個萬能太太咁,乜都搞得掂。佢口口聲聲話唔比我打機,但其實部GAME CUBE X-BOX 都係佢送比我的,仲好多時陪我一齊玩添,不過大頭妹出世之後我都成一年多無打機
我用幸運黎形容遇著Athena真係唔過份。

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...