2012年4月13日 星期五

BB競步比賽@復活節




放完復活節假,有好多BLOG要追,不過另外2個都只是飲茶BLOG,先出個有大頭妹的﹗

復 活節的其中一日,我地同阿旺的朋友一齊去了數瑪港玩,其實我是第一次入數碼港咋﹗感覺...地方好大,不過人流又好少...HEHEHEH...好唔似香 港﹗原本想去WISE KIDS,點知去到有一個BB爬行加競步比賽,阿旺話想幫大頭妹報名,我心諗...我地個囡未 "超齡" 嗎?﹗好彩上限是 24個月,大頭妹仲有得玩﹗我地岩岩趕得切報名參加最後一場比賽﹗﹗﹗嘩﹗大頭妹BB的時候一直都好想帶佢去玩爬行比賽,今次真是 "無心插柳" ,大頭妹第一次參加競步比賽﹗﹗﹗

商場都幾大...不過真係無咩人﹗


大頭妹不停打個玩具個鼻...要全部都著晒先安落﹗


阿囡...你是要推呢個玩具去對面...唔係打佢個鼻...你知唔知比賽的規則架?﹗
 
好啦﹗預備開始啦﹗

阿旺身旁的就是我地的朋友啦﹗芯柔最後入到決賽,仲贏到第2名﹗好叻叻﹗贏返張 "牛肉乾" ﹗

我...竟然唔記得影VIDEO...WOWOWOWW....

大頭妹...平時你係屋企唔係咁斯文架?﹗今日仲咩係度扮野呀?﹗

HEHEHEH...睇佢個樣幾斯文...慢慢行去我前面。

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...