2012年4月3日 星期二

拍拖星期五

因為要請工人,星期五我地要去agent office,無啦啦比機會我同阿旺拍下拖。平時要我留底大頭妹係屋企,自己兩公婆去街,我就一定唔制架啦﹗但要返屋企接完大頭妹先去行街,阿旺又一定唔制﹗要佢陪我行都難,仲要佢抱住個囡同我行...發夢ing

上 次請工人係媽咪同阿旺去見工人的 (我坐月中),而且當時時間緊迫,我地只可以揀本地完約的﹗今次又有足夠的時間,又可以揀overseas的,我以為都不會太難請,雖然已經有好多朋友同 我講,我要請願意湊2個小朋友會好難,仲要一個newborn,會難上加難﹗嘩﹗可能加埋龍年效應﹗請工人好似我以前打機玩 "theme hospital"/ 便利店,好員工直頭是 "一閃即逝"﹗肯湊newborn的overseas,大部份都未出過國,如果有海外經驗的,我地試過真是考慮一陣 (阿旺話30分鐘-1小時內,我當時去了健康院) 都已經比人請咗﹗ 就算未出過國的,真是好少少條件的 (30歲以下,已婚,有小朋友),都好快比人請晒﹗真是搶手到不得了﹗

我本身上了一個 "外傭網",約了4個本地的,2個唔覆。1個15分鐘內覆返我,佢已經比人請咗。一個約咗,到interview個日都同我講比人請咗﹗﹗﹗所以我最後都 是決定唔請本地完約的,放飛機的機會太大啦﹗﹗﹗佢地根本唔憂無人請﹗星期六我地再上AGENT OFFICE,有一個客一定要請FINISHED CONTRACT的,成20-30個外傭,得2-3個舉手﹗即是即使是TERMINATED的,都唔怕無工,唔係都唔會有咁多人唔完約就走﹗分分鐘個個都 是 "騎牛搵馬" ﹗

HEHEHEH...又講到離晒題﹗請返星期五,我地上完AGENT OFFICE,就去銅鑼灣行街街﹗老實講,真是要TAKE A REST,比自己RELAX一下﹗工人話續又唔續約,真是搞到我好頭痛﹗本身想去SOGO的PANASONIC SHOWROOM睇IP CAM,如果請新工人,都要裝過部IP CAM,之前的已經無用,而且用IPHONE上唔到,點知PANASONIC個COUNTER裝修,要4月2日先開返。

我地再去IKEA,想買個浴室鏡櫃好耐,襯小丸子出世之前想買埋新床同新書櫃﹗其實上次買了新的 4呎半床墊之後,一直都未換床,仲用緊張 4呎床﹗﹗﹗今次真係的起心肝一次過搞掂佢﹗

仲去埋CCK攞大頭妹對靚BOOTS﹗


之後我地又去金雀﹗我真是好鍾意去呢啲懷舊的西餐廳

我的羅宋湯﹗


阿旺的忌廉湯﹗

我的黑椒牛柳...次次都是叫呢個﹗

阿旺的肉眼...佢次次試新野...次次都中招﹗都叫佢跟我食黑椒牛柳架啦﹗

唔知係唔係每個小朋友的必經階段....
...
...



好似個個都好鍾意搽CREAM﹗

幾用力﹗

癲晒﹗﹗﹗

中咗六合彩呀?﹗比你玩CREAM,洗唔洗咁開心呀?﹗

唉﹗啲頭髮又油晒﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...