2013年5月17日 星期五

全新Tempo 「香薰果紙手巾」



其 實最近 "盡量" 都唔寫 "廣告" (因為已經甩blog),除非是親子類 (又或者可以比我同阿旺拍下拖,又或者是義工活動﹑又或者是 "香港製造",又或者好岩我用...即是無講過...),好多時都會 "婉拒" PR的好意 (好多時覆都唔覆人EMAIL,我知好無禮貌啦﹗不過我最近真是太忙啦﹗),不過今次TEMPO的PR好有心,佢EMAIL我,再係 FACEBOOK MESSAGE我,再打電話比我﹗佢同我講 TEMPO今次新出的紙手巾的廣告主題是 『讓你輕鬆心情,笑對任何事情﹗』,因為知道做媽媽的壓力大,所以今次主要聯絡媽咪BLOGGERS﹗我一聽完 "即刻" 應承佢,我個腦好似自己 "叮" 一聲,同自己講 "係呀﹗我地媽咪真係壓力好大﹗我都覺得自己壓力超大呀呀呀呀﹗﹗﹗"。

其實唔好話媽咪,多年前巴士阿叔一句 "你有壓力,我有壓力" 而紅透網絡,大家就知香港人有幾大壓力﹗全新的TEMPO香薰果紙手巾,蘊含香薰油成分,從而達到 RELAX的效果﹗到底用咗 TEMPO新出的香薰果紙手巾係唔係真係會減到壓,我就真係唔知,不過佢的味道都幾香,但香得嚟又唔會太 "刺激"﹗

多謝 TEMPO送我 5大包紙手巾﹗
 
仲有呢SET禮物﹗


我都希望用完之後,真係可以讓我輕鬆心情,笑對任何事﹗哈哈哈﹗
請大家欣賞我家的馬戲表演﹗

首先是大頭妹表演 "滑浪TEMPO"﹗

26磅小朋友企上去都無問題,就証明TEMPO有幾堅韌﹗


再嚟小丸子表演 "舉TEMPO"﹗

小丸子: 準備﹗

小丸子: 嘿﹗我猜﹗

小丸子: 我係唔係好厲害呢﹗


全新Tempo香薰果 電視廣告(2013) 輕鬆心情 笑對任何事情﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...