2013年5月16日 星期四

小丸子 PLAYGROUP試堂@KIDSQUARE灣仔

上星期六同小丸子去灣仔的 KidSquare Learning Centre 上 PLAYGROUP試堂,KIDSQUARE 都是係灣仔,就係正修頓球場的對面,好近我灣仔舊居 (真是有一種難以解釋的情意結)﹗
小丸子上的是 12-18個月的 HAPPY WONDERLAND STARTER (英文 PLAYGROUP,但不是 NATIVE老師)
先講下 PLAYGROUP的流程,一 開始是自由時間玩玩具,等人齊就開始啦。首先是唱歌跳舞,等小朋友熱身,之後就要坐定定上堂﹗老師會派一個坐墊比小朋友,小朋友上堂的時間,一定要自己坐 係坐墊上面,目的是訓練小朋友要有紀律同獨立 ,有小朋友上過 PLAYGROUP的家長就會知道,通常有 2種小朋友,1種好難坐定,1種就一定要 "痴住" 家長,唔肯自己上堂,所以我覺得佢地呢個模式都幾好﹗之後就開始點名﹗我見有 2個小朋友 (大約 18個月),之前有上開的,已經識舉手﹗小丸子第一次上堂,就當然唔識啦﹗之後就是講故事時間,然後再唱下歌,最後就是勞時間啦﹗

KIDSQUARE 的 PLAYGROUP最特別的時地是最後會有大約 15分鐘時間比家長問下老師問題,唔止係上堂的問題,連平時教小朋友/ 行為問題都可以問﹗課堂後仲會有 EMAIL FOLLOW UP﹗我覺得對新手媽咪好有幫助

小丸子是一個大膽的小女孩,去到新的學校,都唔洗點 WARM UP,一坐低就自己玩玩具啦﹗


好鍾意呢個玩具,小朋友拉住佢行,啲蛋會係上面滾動,是名副其實的 "運蛋"﹗

開始上堂﹗睇下小丸子個樣就專心﹗

跳舞呢啲粗重功夫,當然留返比爸爸做啦﹗


老師派坐墊啦﹗我見自己識行的同學,係自己出去接架﹗


之後就要坐定定上堂啦﹗


講故事時間﹗


今次的主題是母親節,要小朋友揀禮物送比媽咪﹗

大家睇下小丸子揀咗咩野?﹗

有珍珠頸鏈﹗

手鏈

仲有心口針﹗

點解係惜爸爸唔係惜我嘅?﹗

之後又唱下歌﹗


依家可以自己企一陣,幾時先識行呢?﹗

老師放咗啲康乃馨係課室比小朋友送比媽咪﹗

不過小丸子對朵花太好奇...完全唔理我﹗

之後又要小朋友幫手搬枱櫈,開始做勞作﹗

小丸子好鍾意做勞作架﹗

今日的主題是母親節,所以老師叫爸爸同小朋友一齊做勞作,做完送比媽咪﹗

平時係屋企大頭妹都唔比小丸子玩佢啲水彩,上PLAYGROUP就可以任玩啦﹗

仲識自己去點顏色﹗

完成啦﹗可以抹抹手﹗


最後老師仲預備咗手袋同花比小朋友送比媽咪﹗


不過小丸子都未行到埋我身,個手袋就比佢整爛咗啦﹗哈哈﹗

問問題時間﹗


小朋友就繼續玩下玩具﹗

修頓球場
 

FACEBOOK: http://www.facebook.com/KIDSQUARE.HK
網址: www.kidsquare.com.hk

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...