2013年5月10日 星期五

迪士尼《小公主蘇菲 亞:公主傳奇》VIP首映會 - PART 2

當 日活動的重點 (對大頭妹來講),當然是 "扮公主" 啦﹗經過今次我先知道,原來金牛座的大頭妹真是超級貪靚架﹗﹗﹗由一開始著條 CINDERELLA裙,佢一著起就 "沾沾自喜",仲唔知點解識拎起條裙 "行禮"。之後開始化妝,大頭妹就坐定定比姊姊幫佢,又偷偷地望下自己的指甲油,不停陰陰咀笑,之後姐姐一轉開塊鏡比佢睇的時候,佢仲露出好滿意的笑容﹗真是貪靚到暈呀﹗

仲有一樣好搞笑嘅野,就係我地一去到迪士尼酒店的時候,一見到大大的水晶燈,大頭妹竟然問 "點解無王子嘅?"。哈哈哈﹗可能迪士尼個魔法化妝廳,要預埋王子先得啦﹗
開始入試身室試衫﹗我地揀咗 CINDERELLA﹗


都唔知係佢邊度學的...

著完 CINDERELLA裙仔已經好開心﹗﹗﹗

之後開始化妝,其實我之前都有少少擔心,怕大頭妹會唔鍾意,點知佢享受都不得了﹗

一開始先搽指甲油﹗

睇下佢個樣幾八掛﹗

HEHEHEHE...難掩興奮的心情﹗

之後先用BB濕紙巾清潔面部,就開始搽眼影啦﹗

先用金色打底再搽藍色﹗我見大頭妹好緊張,我問佢化唔化呀﹗佢好快咁答我 "化呀﹗"。3歲定80,我估佢大個一定好貪靚﹗


HEHEHE...自己吹指甲油﹗

搽完眼影就搽唇彩,佢隻唇彩幾靚,我都鍾意,唔記得問下有冇得買﹗


之後開始SET頭﹗

HEHEHEH...咁短頭髮都SET到 "小丸子" 頭﹗

戴皇冠同 "假髮" 啦﹗


最後搽埋胭脂就完成啦﹗

HEHEHEHE...睇下佢個 "得戚" 樣﹗﹗﹗


除咗 CINDERELLA,仲有好多公主裙揀架﹗有白雪公主 (其實我鍾意白雪公主多啲)﹑睡公主﹑長髮公主,仲有米妮架﹗











小丸子無份扮公主四圍走﹗

HEHEHE...最後都貼埋閃石貼紙﹗

開始影做型照啦﹗




我好鍾意呢張﹗


哈哈,一行出嚟就比婆婆捉住影相啦﹗


等我都講少少今次的服務內容啦﹗如果大家有興趣都可以同小朋友一齊去玩下﹗

小公主化妝茶聚2013年3月21日至5月19日期間,逢星期六及星期日舉行。包括:
  • 魔法化妝廳」城堡系列造型及攝影服務
  • 與迪士尼公主相聚一刻
  • 香港迪士尼樂園酒店大廳參加公主茶聚
  • 迪士尼公主禮品包*
每組(1位成人及1位小童) 港幣$1,529#
每組(1位成人及2位小童) 港幣$2,886#


其實平時都有
"魔法化妝廳" "扮公主" 服務,有2款﹗1款有裙,1款無裙﹗

城堡系列 港幣$1,180,包括:

  • 髮型設計
  • 閃爍化妝
  • 手部美甲
  • 尊貴公主/米妮禮服、飾帶及指定配飾
  • 8x10吋精美照片乙張,並隨相附送精美相片封套乙個

皇冠系列 港幣$580,包括:

  • 髮型設計
  • 閃爍化妝
  • 手部美甲
  • 指定公主皇冠及飾帶
  • 8x10吋精美照片乙張,隨相附送精美相片封套乙個
再想知多啲,就自己入官網睇下啦!
http://park.hongkongdisneyland.com/hkdl/zh_HK/special/listing?name=BibbidiBobbidiBoutiquePage

之後我地再係酒店四圍影下相﹗

自己豬自己面...

今次的新公主 - 蘇菲亞﹗

最後同CINDERELLA影大合照﹗

仲有得同CINDERELLA單獨合照呀﹗大頭妹真是好開心呀﹗

原來CINDERELLA仲攬咗大頭妹一下...唔怪之得...佢之後開心到 HANG咗機﹗

就是同芝士餅合照的時候...成 2-3分鐘,佢都仲係 KEEP住呢個POST,好似仲未返回現實咁﹗


迪士尼《小公主蘇菲 亞:公主傳奇》VIP首映會 - PART 1

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...