2013年5月10日 星期五

迪士尼《小公主蘇菲 亞:公主傳奇》VIP首映會 - PART 1


上星期日同阿旺﹑大頭妹﹑小丸子﹑大頭婆婆﹑大頭姨姨一齊出席迪士尼《小公主蘇菲 亞:公主傳奇》VIP首映會﹗再次多謝迪士尼的邀請﹗我地一家玩得好開心,尤其是大頭妹,佢有得扮公主嘛﹗﹗﹗

活動一開始就是介紹迪士尼最新的公主 "蘇菲亞" 公主啦﹗故事的主人翁"蘇菲亞" ,因為佢的媽媽嫁比國王,所以佢一夜之間就成為了公主,要開始學習點樣做一個公主的知識同禮儀﹗


EHHEHE...影到好似SOFIA公主踢大頭妹個頭咁,唔係專登架﹗係大頭妹個人好熱情,成日要 "痴" 住人,叫佢過去影,佢就 "痴" 個頭過去,搞到好似比公主踢頭咁囉


hehehe...睇下...又要 "痴" 實婆婆啦﹗

小丸子同婆婆﹗


又扭抱...


其中一個活動是整母親節卡﹗睇下大頭妹幾專心?﹗

填顏色

之後有 ENGLISH HIGH TEA﹗


第一層係 SCONE﹗


第二層係咸點﹗

第三層是甜品﹗

人地由第一層開始食,我就由底層開始食﹗

個CUPCAKE好好味喎﹗入面有半粒士多啤梨,中和CUPCAKE的甜,GOOD﹗

個芒果牛奶布丁好好味﹗大頭妹唔肯試,真是比佢激C我﹗


米奇頭蕃茄﹗


連牛油都有米奇頭﹗

我呢個家...成日都是...唔食得個個就不停食...

識食的一個就唔肯食,仲要個日都未食晏,激到我要同阿旺換位﹗


將佢 2個加埋除 2就好啦﹗

由於好多相,分開咗 2個BLOG,大家記得睇埋 PART 2,有大頭妹變身做 CINDERELLA架﹗

迪士尼《小公主蘇菲 亞:公主傳奇》VIP首映會 - PART 2

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...