2013年5月11日 星期六

東海堂 - 心之寶石 母親節蛋糕


 
仲有 2日就母親節啦喎﹗大家諗到點樣慶祝母親節未呢?﹗

因為大頭妹是母親節前一日出世,所以今年是我的第 4個母親節啦﹗哈哈,當年聽到護士話大頭妹出世個日產房特別熱鬧,BB都要趕係母親節前出世,同媽媽一齊慶祝母親節﹗大頭妹同小丸子當然未識同我慶祝/ 送禮物比我啦﹗阿旺就年年都無表示﹗當年生完大頭妹第 2日就母親節,我一日期待佢會買一束康乃馨比我架﹗結果等咗 3年都無﹗﹗﹗

哈哈,今年唔洗等阿旺啦﹗東海堂送咗個母親節蛋糕 - 心之寶石 (
紅桑子慕絲蛋糕)比我﹗母親節除咗花,仲可以送蛋糕比媽咪架﹗因為百分之九十的女人,都鍾意食甜品﹗食完母親節晚餐,再食埋蛋糕就PERFECT啦﹗如果仲送埋鑽石﹑手袋,就當然最好啦﹗(暗示中...好貪心的女人...不過之前連一支花都未收過,我的貪心...都係白費的多﹗)


以下 4款都係母親節期間限定,用恒信用卡簽賬,仲有 85折架﹗﹗﹗$188再 85折,即是 $160咋﹗

心之寶石 (
紅桑子慕絲蛋糕),紅色心心已經夠晒搶鏡,加埋上面大大粒的朱古力鑽石,媽咪收到一定好開心啦﹗

藍莓芝鑽 (紐約芝士蛋糕)

芒之綻放 (鮮芒果忌廉蛋糕),東海堂的芒果蛋糕,信心保證啦﹗平時我地都成日食佢的流心芒果蛋糕﹗


愛之花語 (鮮什果蛋糕),呢個唔係心形啦﹗不過就有粒白朱古力心心鑽石,好可愛呢﹗


如果想知多啲,就去東海堂的OFFICIAL WEBSITE睇下啦﹗
https://www.aromebakery.com.hk

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...