2014年4月23日 星期三

小丸子轉奶記

大家可能有所不知,已經 2歲的小丸子 (今個月19日就 2歲啦﹗),一日仲要飲 3-4次奶奶,有時 5次﹗每次 7-8安,正常2歲小朋友 1個月應該飲少於 3 (大頭妹 1個月先飲 2),而小丸子仲係 1個月4罐,同 NEW BORN無分別﹗

2 月尾小丸子開始轉飲 ILLUMA,都飲咗大約個幾月,起初都用咗超過 1星期去適應,ILLUMA 唔太甜去到 3號即 1-3歲適用奶粉都無加蔗糖,有少少雲厘嗱香但一 d都唔甜,唔甜其實是好事,唔會咁易 "惹痰"﹗見小丸子身體上都適應得幾好,便便暢通,又無話敏感﹗咁我都好放心比佢繼續食,我地媽媽揀一隻真正oBB既奶粉其實真係唔容易。

可能好多媽媽會覺得香港的奶粉其實都好有保證,飲隻隻都唔大分別,不過就我經驗而言,大頭妹飲得多唔同牌子奶粉,其實真是有分別﹗有啲太甜、太熱氣,飲完有眼屎、便便又唔暢順﹗亦有試過飲完出濕疹﹗直到後來大頭妹試飲過ILLUMA,我先覺得真係搵到隻好既奶粉,所以都幫埋小丸子轉飲ILLUMA

小丸子比大頭妹獨立,好多事都要自己做﹗依家就成日要自己沖奶﹗
佢基本上每晚 9:00幾就開始係廚房門口徘徊,想叫工人姐姐抱佢一齊沖奶奶,不過我通常要佢等到 10:00先可以飲,有時太早飲,11:00未瞓的話要飲多一轉﹗如果唔比佢飲多一轉,佢夜晚3:00am幾會叫醒我﹗

自己 "筆"到就好有成功感﹗笑晒架﹗所以我就算明知佢未做到,都會比佢自己試下﹗

個樣幾認真﹗

不過有時會 "筆" 到周圍都係﹗

"筆" 到對手都係,仲會即時放入口﹗(我懷疑呢個係佢想自己沖奶嘅原因﹗)

嗱﹗見唔見佢 LAM LAM 脷呀﹗(爸爸跑完步返屋企就沖奶比個囡飲)

 個盒蓋設計好密封,ILLUMA個羹唔係係粉到,唔會俾小丸子搞到污糟晒,亦唔易比小朋友開到,如果唔係...小丸子可能食晒我罐奶粉﹗
 
 
HEHEHE...自已沖自己飲﹗

佢飲得超快架﹗

睡前奶,飲完覺覺豬﹗不過飲完唔瞓繼續玩的情況多啲﹗如果飲完就瞓,我會好感思,可以有自己時間做下自己野﹗


終於等到佢兩個都瞓晒,我先有番DD自己既時間,做媽媽真係唔容易呢!

2 則留言:

  1. totally agree!!! --> "媽媽揀一隻真正o岩BB既奶粉其實真係唔容易"
    Finally i also choose this one!! ;)

    回覆刪除
  2. 我都一直俾B女飲開, B女d便便一直都好靚!真心無揀錯牌子!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...