2014年6月9日 星期一

20140605@Baby Cafe


 
2014年6月5日 (星期五)
 
上星期五約了大頭契媽晚飯,來個 LADY'S NIGHT,平時都會預埋阿旺,今日老公要返老爺家晚飯,我又不想改期,所以就得阿旺同 2個寶貝返爺爺奶奶屋企晚飯,我就同大頭契媽二人世界﹗之後我地講起,我地好似自從我轉工後,就已經未試過 2個人一齊食飯﹗
 
唔洗帶住 2個囡,我話不如去尖沙咀啦﹗平時都是大頭契媽就我地去太古﹗今次揀了 "BABY CAFE"
 
 
晚餐主要都是 SET DINNER,大部份都是 $128,包湯/ 沙律 + 主菜 + 飲品,要湯和沙律就加多 $20。價錢算是中價,加上地點在 I SQUARE,其實都還可以,不算太貴﹗食物質素正常西餐,服務就可以好少少 (笑)﹗落單的時候都舉咗好一陣子手才有人回應﹗
 
餐前小食是送的,但餐牌無寫,蘑菇批。
 
我估揀餐湯就有餐包呱,餐牌無提及有包。(連續上 2碟都是餐牌無寫的,即時覺得好豐富。)
 
餐湯...麻麻地,無咩味,得少少奶味,上面個包...又唔脆。
 
煙鴨胸沙律,味道唔錯,如果 2揀1,會比餐湯好。
 
我點了西冷,是餐牌上唯一要加多 $20的,即是 $148/SET。
 
牛是普遍超市貨色,不過味道都算不錯。薯角夠脆,另外仲有奶油翠玉瓜,都有足夠的蔬菜﹗唔錯﹗
 
大頭契媽點了忌廉芝士意大利飯,我試了一口,味道唔錯。大頭契媽話佢最近戒飯,呢個份量已經是佢一個星期的飯量﹗真是太誇張了,難怪瘦了一個圈啦﹗
 
是日飲品: 茉莉花茶。其實餐飲可以揀咖啡/ 茶,不過冷氣有點凍,所以無揀凍檸茶。
 
整體來講都算滿意,而且價錢唔貴,又坐得OK舒服,下次如果約朋友去尖沙咀,都會考慮再去﹗
 
 
 

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...