2014年6月27日 星期五

Lancôme Lip Lover - 化出 3個不同感覺的妝


多謝 she.com x Lancôme 的試用邀請﹗

真是好開心,印象中是我第一次收到試用化妝品的邀請﹗今次要試用的是  Lancôme 最新推出的 18款 LIP LOVER 唇蜜的其中 3款唇蜜,仲有 Lancôme 的皇牌產品 Hypnose Star Mascara﹗對我來講都幾挑戰性,因為要用 3隻唔同色系的唇蜜化 3個唔同的妝,哈哈哈,我好耐都無好認真咁化妝,唔知大家仲記唔記得其實我之前係想做化妝師的 (早期的讀者可以會知),今次可以比我滿足一下﹗

Lancôme 今次新推出的 LIP LOVER系列唇蜜,試用後我覺得佢質地介乎唇膏與唇彩之間,比一般唇彩實色顯色,但同時就有唇彩的光澤感。平時用唇彩要成日補,佢就幾持久,而且好滋潤,岩晒我呢啲少補妝的懶人﹗


第一個妝,用上 339 Fuschia Attitude ,是今期大熱的桃紅色
基本上今季化妝袋入面,一定要有一支桃紅色唇膏架啦﹗由於將重點放係咀仔,我只是用了基本的啡色eye shadow,同淺粉紅色胭脂,唔好搶個咀的鏡﹗襯返件粉紅色 TOP,帶出柔和明亮的感覺﹗


第一日唔記得影個咀的近鏡,以下係第 3日用完 332 Beige Adage,抹咀後再加 339 Fuschia Attitude 係面的,所以會比單用 339 Fuschia Attitude淺色咗少少﹗


第 2個妝,用上 355 Framboise Etoile,是紅莓色
原本打算襯返條 little black dress,試個 elegant look,不過又好似太傳統﹗最後試一個清爽啲的做型,襯返比人感覺 casual 的橫間 top,只用少少香檳金 eye shadow,加黑眼線同濃濃的 Hypnose Mascara﹗搽得紅咀就記得唔好再用藍/ 紫眼影啦﹗唔係就好 80年代架啦﹗

呢隻 355 Framboise Etoile 無另外 2隻咁實色,似返唇彩質地,所以就算鮮紅,都唔算難 handle,佢仲係 LIP LOVER系統入面,3款必備色之一﹗

第 3個妝,用上 332 Beige Adage,是明亮的裸色﹗
3隻色之中看似最平凡,但用來襯 smoky eyes,簡直就是 perfect match﹗我用咗紫色 eye shadows做了一個返工的 "小 smoky",襯上裸色的 332 Beige Adage,效果出奇地好﹗是 3個妝之中,我自己最滿意的﹗


襯返一條白色 one piece,效果好溫柔呢﹗(雖然...我...唔溫柔)

332 Beige Adage比較實色,有少少似有光澤的唇膏﹗我覺得單用,或者薄薄一層用來打底用,中間再加返 339 Fuschia Attitude/ 355 Framboise Etoile,做個花瓣唇都唔錯﹗

最後就講下支 Hypnose Star Mascara,佢已經出咗 10年,一樣美容產品可以係市場 10年而無被淘汰就知係好野啦﹗我一向都最注重 mascara,有時星期六﹑日唔化妝,都可能用 mascara 加眼線,等個人望落去醒目啲。試咗 3日,無論防水/ 防油方面都好出色,我最怕化完個妝,因為 mascara 甩色,到放工時間就出晒熊貓眼,之後又要用紙巾又抹又印,我地去到某個年紀,盡量都唔好去抹對眼啦,一陣出眼紋,搽多多 eye cream都補唔返。 Lancôme 的 Hypnose Star Mascara 絕對無呢個問題,難怪是 Lancôme 的皇牌產品啦﹗再加上我是 "淚點" 超低的人,一日唔知喊幾多次,搵我去試 mascara 防唔防水,真係太適合啦 (愉笑)﹗

佢個刷頭係前尖後圓,連細微的眼頭/ 下眼睫毛位都可以照顧到﹗好容易就做出濃密的捲曲效果,而且唔黏膩,唔易結塊。卸妝的時候都係用 eye make up remover輕輕力抹下就ok,唔會太麻煩。

LIP LOVER系列於 6月20日於 Harvey Nichols (Landmark / PP / The ONE Beauty Bazaar) 率先發售。7月1日全線正式發售 (售價 $230)。今次我有得優先試用,真是好開心呢﹗


Lancôme website: http://www.lancome.com.hk
Lancôme Facebook:  https://www.facebook.com/lancomehk





沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...