2014年6月13日 星期五

試用文: 雞仔嘜Speedy Dry Polo Tee


多謝雞仔嘜的試用邀請﹗

講起雞仔嘜,可能大家都會即時諗起內衣,因為雞仔嘜的內衣實在太深入民心﹗哈哈,今次我地試用的產品,並不是內衣,而是雞仔嘜新出的 Speedy Dry Polo Tee﹗ 

今次雞仔嘜新出的 Speedy Dry Polo Tee,男裝有 4個色: 黑﹑白﹑藍﹑橙,女裝就有 3個色: 黑﹑藍﹑黃 (價錢 $398)。 有基本色,又有岩晒夏天的colourful,分別都有 S/ M/ L/ XL。我同阿旺都揀咗 colourful色,著起個人都開心啲嘛﹗

先介紹一下 Speedy Dry Polo Tee 的優點,佢 100%全棉製造,吸汗效果好,比一般純棉內衣縮短超過1/3倍風乾時間﹗佢嘅最大賣點是「單向排汗功能」,可以將純棉衣服吸收的汗水迅速排出到衣物表面蒸發,防止汗水回滲,減低「黐笠笠」的感覺,所以十分適合夏天及戶外活動穿著﹗另外,佢腰側有 『網狀透氣孔設計』,增加透氣效果﹗

為咗試清楚啲件衫,我地專登揀一日好好太陽的日子去試新衫﹗真是曬到眼都睜唔大呀﹗

大公園真是太曬啦﹗比大頭妹捉咗我地去細公園﹗

阿旺話件衫的 "透氣度" 唔錯,佢皮膚敏感底,平時都要著 cotton衫,仲要用 bb 洗衣粉,所以邊啲衫質地好/ 唔好,佢一試就知,因為一焗身,佢就出汗,之後就會出 "風難"﹗佢話出完汗之後,就算件衫濕咗,都唔會話黐笠笠。腰間的 『網狀透氣孔設計』真是透氣啲,幫助散熱﹗好適合戶外活動時著﹗

我就一向少運動,其實個人好難出汗,不過都覺得件衫比一般 cotton t-shirt透氣,好適合同小朋友做戶外運動,去公園跑跑跳跳時著﹗的確係無咁焗身同黐笠笠﹗

阿旺話覺得著嚟做運動都好適合﹗可以著去跑步﹗


如果大家想知更多產品資料,都可以去雞仔嘜的網頁睇睇架﹗
網址: http://www.chicks.com.hk
Facebook: http://www.facebook.com/hkchicks

3 則留言:

  1. 原來個西瓜係波黎架, 我仲奇怪點解揸住西瓜, 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. whahah...西瓜波吖嘛,我地細個好興架﹗

      刪除
  2. 咁好有得試,睇落好似好好

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...