2014年6月2日 星期一

小丸子@ Kidsquare 1 & 2

 

以前幫小丸子報 PN,要預備 interview 的時候,有時候一星期上 2 - 3堂 playgroups,令自己身心俱疲,小丸子有用之不盡的能量,佢好開心架,只是我頂不順,之後考到學校,我就停上全部 playgroup﹗﹗﹗

如是者都 5-6 月,停了 3個月有多,8月中就開學啦﹗我覺得都是時候上返 playgroup "補下鐘"﹗尤其見佢越來越難坐定定,所以我就返去 Miss Ho 的 playgroup,希望佢在 Miss Ho 的教導之下,會明白上堂有上堂的規矩。

第一堂
小丸子 25個月,所以今次上高一級,是 Explorer班,第 1堂上返,已經不認得 Ms Ho 了﹗今堂的主題是 emotions,老師話正值 trouble 2的小朋友,要開始認識 emotion: happy,sad,angry,scared,會有助佢地自己控制情緒。

上堂之前自己玩下玩具



上堂的時間比較難影相,一不留神...小丸子已經 "逃之夭夭"﹗
其實我覺得佢是比較主動,佢鍾意坐係老師的前面,睇書的時候,又想要模下本書,所以成日都想行出去,主動學習其實是好事,不過返學都是要坐定定﹗

我鍾意 playgroup入面會有環節要小朋友幫手,從小陪養小朋友群體合作。

第 2堂

又是一開始玩遊戲時間﹗

今日主題是 opposite,老師用箱教 in & out,up & down。

今日有爸爸接放學,幾開心﹗

之前大頭妹 PN 開學前都是在自己的幼稚園上 playgroup,我見佢開學都好順利,可惜小丸子幼稚園的 playgroup 長期無位,希望到佢開學都會好快適應啦﹗ 


大家 like 咗我地 facebook page 未呀?未就快啲 like啦﹗多謝支持﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...